OurFashion

Divatos nyomozás - Liquid dress

2011.január.18. 21:46

**Anna**

3 komment

Általában ti kérdeztek, hogy melyik ruha, cipő, fotó honnan van. Most előállt az a helyzet, hogy akárhogyan keresem, kutatom a fotók készítőjét és megjelenését, nem találom. Két blogon fedeztem fel, de egyik kedves kolléganő sem tüntette fel sem a modell, sem a fotós nevét. Lehet, hogy csak én voltam figyelmetlen (ez esetben bocsánat) de nekem eddig lehetetlen küldetésnek bizonyult. A feladat most rátok vár, kíváncsi vagyok ki lesz a leggyorsabb, és milyen módon akad a megoldásra. Kiindulásnak a két link, valamint a csodálatos fotók.

http://frenchfrosting.blogspot.com/2010/05/liquid-dresses.html

http://visualstimulation.wordpress.com/2010/05/23/liquid-dresses-via-french-frosting/

 

Megosztás:
3 komment

Címkék: fotó érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

v.rita 2011.01.18. 23:22:09

Sziasztok!

Ezt találtam: "Photographer: Andreas Sjödin
via NoirFaçade"

forrás: theotheryou.wordpress.com/2010/05/22/the-american-ballet-academy/

v.rita 2011.01.18. 23:31:41

hogy miért nem a facebookos oldalt néztem előbb... :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása