OurFashion

Párosan

2011.január.04. 22:25

**Anna**

1 komment

Megtaláltam az első kampányt, ami számomra sokkal több, mint szép fotók. Nálam nagyon betalált, azonnal meggyőztek, hogy igen, nekem is ezekre a ruhákra van szükségem, anélkül, hogy láttam volna bármit is a kollekcióból. Biztosan nem én vagyok az egyetlen, aki a boldog (és nem utolsó sorban stílusos) párok láttán vigyorogva mered a képernyőre, majd vígan kattint a kollekció menüpontra. Tetszik, mert emberi, személyes, vidám, őszinte és nem az agyonkoptatott, unalomig ismert klisékkel bombáz. A The Kooples nem csak a design, hanem a filozófia miatt is tetszik. Rock and Roll és menő párok inspirálta kollekciók, nagyon London, nagyon üdítő. Igen, annak ellenére, hogy a kollekció a sötét színekre, valamint koponyákra épül. Nekem bejön.

http://www.thekooples.co.uk/-470.html

 

Megosztás:
1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agichou 2011.01.05. 17:37:53

azért ne felejtsük el, hogy bármilyen londoni a feeling, ez bizony egy francia márka :)

a párok szuperek!

plusz infó: az ötlet hasonlít a Comptoir des Cotonniers anya-lánya kampányaihoz, ami nem is véletlen, utánaolvastam, a tulajdonosokat szoros rokoni szálak fűzik egymáshoz
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása