OurFashion

Karácsonyi koponya

2010.december.20. 11:10

**Anna**

1 komment

A csodás Tumblron akadtam a Dimepiece legújabb kollekciójának kampányfotóira, ahol mind a képek, mint pedig az eladni kivánt darabok azonnal publikálásért kiáltottak. A Mikiegér koponyás szoknya az én szekrényemben biztosan kitültetett helyet kapna, de a keresztmintás pólójukkal is boldogabban éldegélnék tovább. Nekem nagyon tetszik, lehet hogy életemben először internetes rendelésre adom a fejem.

http://dimepiecedesigns.com/store/

 

 

Megosztás:
1 komment

Címkék: fotó ruha érdekesség

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibiza Hippie · http://shoesaremyloves.blog.hu/ 2010.12.21. 16:39:16

Tényleg nagyon jól néznek ki ezek a ruhák (a képeken is, de most elsősorban a honlapon lévőkről beszélek), a Miki egeres szoknyát (meg pólót) is elfogadnám.

Én is szívesen megrendelnék egy-két darabot, de egyszer már megjártam az internetes rendeléssel (nem állt jól, és nem volt túl jó minőségű az anyag, pedig nem egy olcsó felső volt), úgyhogy szerintem így ki fogom hagyni :(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása