OurFashion

Hétfői körkérdés

2010.december.13. 12:38

fashionista

9 komment

Ezt csináltam a hétvégén: Szombaton munkanap volt, este pedig megnéztük a Cirque de Soleil Saltimbanco-ját. Vasárnap sokáig alvás, aztán pedig karácsonyfadísz vásárlás (az IKEÁban már el is kezdték leárazni őket), forralt bor és tócsni a Vörösmarty téren, süti a Gerbeaud-ból, forró csoki otthon. Így visszanézve elég jó volt...
Ruhák&Smink: Ma nagyon minimál...

minimal

Ezzel leptem meg magam utoljára: Az eBay-ről rendeltem The Body Shop málnás testradírt, így karácsony előtt ez a maximum, amit megengedhetek magamnak.
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?: Délben mindig mákos nudli van, ez már régóta hagyomány. Este valamilyen leves vagy halászlé kezdetnek, utána kacsamell narancs vagy ribizlimártással, többféle csirke (pl. aszalt szilvával, gesztenyével vagy más finomsággal töltve), sült alma, majd desszertnek bejgli és Eszterházy torta. 
A kedvenc karácsonyi filmem: Bármennyire is giccses, az Igazából szerelem már évek óta nagy karácsonyi kedvenc, és mostanában a Holidayt is megnézem mellé valamikor decemberben.

Íme a lista, töltögessetek Ti is!
Ezt csináltam a hétvégén:
Ruhák&Smink:
Ezzel leptem meg magam utoljára:
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?:
A kedvenc karácsonyi filmem:

Megosztás:
9 komment

Címkék: hétfő körkérdés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pudorc 2010.12.13. 12:52:33

Ezt csináltam a hétvégén: jövőhéten kezdődik a vizsgaidőszak, ez eléggé meghatározta a hétvégémet. Plusz pénteken szülinapom ünneplése, arra szervezkedtem még az utolsó pillanatban
Ruhák&Smink: tanulós outfit, valami szuperkényelmes és semmi smink, estére szép leszek, mert randim van.
Ezzel leptem meg magam utoljára: vettem végre egy meleg télikabátot. ideje volt.
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?: nagy esti vacsin borleves, aztán halak minden formában és mennyiségben, desszertnek bejgli és nagymamó krémes süticsodái.
A kedvenc karácsonyi filmem: anyukámnak egy pár éve megvettem a Love Actaullyt, azóta hagyomány, hogy a nagyis esti vacsi után hazaérünk és akárhány óra van, még megnézzük azt

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.12.13. 12:57:20

Ezt csináltam a hétvégén:dolgoztam,takarítottam,futottam
Ruhák&Smink:most csak otthoni munkaruha
Ezzel leptem meg magam utoljára:kecsketej szappan Szappanos Esztertől
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?:töltött káposzta,halászlé,répatorta,beigli
A kedvenc karácsonyi filmem:Igazából szerelem,Télapuk

thebeat 2010.12.13. 12:57:22

Hétvége: shoppingolás minden mennyiségben, pénteki buli kiheverése, családi ebéd, étterem, filmezés :)

Ruhák és smink: fekete ruha, piros köröm, gyönyörű új vagabondos csizma, burberry táska, burberry piros sál. a sminkem pedig szürkés barnás füstös.

megleptem magam a hétvégén: 2 csizmával, ma meg 2 szép gyűrűvel :)

Karácsonyi menü: előételnek terrine, főételnek kacsa, desszertnek nagyon csokis torta :)

nekem is a Love actually a kedvencem, meg a Holiday... :) ezen kívül Agatha Christie filmek minden mennyiségben :)

magdalena.w · http://lenaswardrobe.blogspot.com 2010.12.13. 13:07:11

Ezt csináltam a hétvégén: Shopingolás, lustálkodás, piros táskák vadászása a blogomra:

lenaswardrobe.blogspot.com/2010/12/red-bags.html

Ruhák&Smink: szempillaspirál + arcpír, szürke rakottszoknya + kék-fehér csíkos blúz + magas sarkú + sok karkötő
Ezzel leptem meg magam utoljára: műszőr usánka, piros alsónemű-szett
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?: hal
A kedvenc karácsonyi filmem: Holiday

☺Lili☺ 2010.12.13. 13:13:48

Ezt csináltam a hétvégén:
szombaton borzalmas napom volt balesetek sorozatával, kiborulással úgyhogy úgy döntöttem este takaró és tv, így nem lehet már bajom. vasárnap ebéd a nagyszülőknél ami nálunk nem szokás hanem most kerül bevezetésre, rapidshopping ami rettenetes volt, adventi vacsora a barátaimmal, ami nagyon jól sikerült
Ruhák&Smink:
fekete kardigán, szürke garbóra fekete-fehér fotóprintes ruha, szürke leggings (alatta neon harisnya, hogy ne fagyjak meg és hogy szín is legyen amit csak én tudok :D), csízma.
ezüst szem (MAC Tartan Tale Reelers&Rockers palettából),szempillaspirál (AVON), pirosító (MAC Bite of an apple)
Ezzel leptem meg magam utoljára:
fekete csipkebody az Oyso-ból. nagyon szép holmik vannak és érdemes óvatosan megtudakolni hogy lesz-e az adott termékből 27-én is, mert ugye akkor érdemes vásárolni.
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?:mivel anyukám szülinapja is akkor van, és ő vega ezért bonyolultabb a helyzet. lesz: pálinkás fokhagymaleves, spenótos-ricottás lasagne az ő kérésére, sajttal-aszaltszilvával töltött csirkemell, krumplipüré, saláták, boros almatorta. eddig itt tartunk de hol van az még!
A kedvenc karácsonyi filmem: Sissy. najó nem :D. Holiday, Igazából szerelem és a többiek. az egyik barátnőmmel direkt megnézzük az épp aktuális kari-romi filmet minden évben, de idén szomorúan láttam, hogy nincs ilyen.

0rshee 2010.12.13. 15:32:17

Ezt csináltam a hétvégén: Szombaton pihi, este koncert, vasárnap takarítás, este WAMP és mammut, karácsonyi ajándék vásárlás...
Ruhák&Smink: Itthoni pihis szerkó: szabadidő naci, pulcsi, és a fickóm régi pólója, semmi smink :)
Ezzel leptem meg magam utoljára: Egy gyűrű a WAMP-ról a Gombboltból :)
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?: fogalmam sincs, majd amit elém raknak.
A kedvenc karácsonyi filmem: Grinch, az annyira cuki :D

zsadanka♥ 2010.12.13. 15:42:01

Ezt csináltam hétvégén: debrecenbe utaztam vásárolni

Ruhák és Smink: ma natúr, fekete szempillaspirál és h&m nude árnyalatú rúzs, mivel suliban voltam farmer, hosszított bordó kötött pulcsi, barna bundás ugg csizma, szürke kötött sapi, fekete pufi made for loving kabát, nagy fekete bőrtáska

Ezzel leptem meg magam utoljára: I love...cosmetics tusfürdő és habfürdő, testápoló, kis csomag amiben több dolog is van, ajakbalzsam, h&m körömlakk,kiegészítők(nyaklánc, gyűrű, fülbevaló), karácsonyra ruhák, amikben leszek, women'secretből téli mamusz,egy hatalmas táska...

Mi lesz a karácsonyi menü? még nincs teljesen eldöntve, de esélyes a juhtúróval töltött pulykamell baconbe tekerve és sajt ráolvasztva, vagy kapros tejszínes ananászos csirkemell, barackos vagy narancsos kacsa,fűszeres burgonyával, ilyenek szoktak lenni. valami finom különleges süti,én sajttortát szeretnék, de csokisat. a bejgli és a töltött káposzta pedig alap mamámtól, a csokis bejgli a kedvencem, mikor még forró! és mindig veszünk az ikeából gyömbéres kekszet! :]

A kedvenc karácsonyi filmem: ami örök, mert jó emlék, kiskoromból, a richie rich 2., de a legjobbak a klasszikus karácsonyi filmek és mesék! akár nagyon régiek is

*flegmaqueen* 2010.12.13. 18:00:35

Ezt csináltam a hétvégén:dolgoztam, dolgoztam, és megint csak dolgoztam

Ruhák&Smink:semmi extra,MNG farmer,Deichmann fekete csizma Tally kockás ing, H&M virágos hajdiísz, barnával kihúzott szemek

Ezzel leptem meg magam utoljára:a kockás ingem és a virágos hajdísz:) meg egy koktélgyűrű
Mi lesz a karácsonyi menü nálatok?: rizsebab malachúsival, és paradicsomos salival(nem egy tipikus magyar menü :)

A kedvenc karácsonyi filmem: nincs

luellla 2010.12.14. 00:01:14

hétvége: szalagavató, randi, tanulás
ruha&smink: szombaton voltam szép a barátnőm szalagavatója miatt. egy fekete h&m fringe-ruha, szürke harsinya, fekete dorothy perkins fűzős varrott 20as évek magassarkű. fekete szemek, meg valami rúzs de minimál, csak h legyen valami szín.
utoljára vettem: fekete bugyi&melltartó az intimissimiből amiért szóljanak a fanfárok mert volt a méretemben.
karácsonyi menü:lazac, töltött tojás, szilvás pulyka meg kuglóf biztos lesz
karácsonyi film: love actually, büszkeség és balítélet (mindkét verzió), mona lisa mosolya, holiday, holt költők társasága, sabrina stb. sok van (:
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása