OurFashion

Karácsonyi ajándékötletek - a WAMPról

2010.december.11. 11:00

fashionista

15 komment

A WAMP nekem mindig is olyan volt, hogy kimegyek, nézelődök, ezer ismerőssel összefutok, majd hazamegyek úgy, hogy nem vettem semmit.
Jelentem, most óriási változás történt: múlt vasárnap a gasztro szekcióval kibővített WAMPon körülbelül minden családtagomnak tudtam volna ajándékot választani. De kezdem az elejéről, az hogy
kiköltöztek a Millenáris Parkba, óriásit dobott az élményen, tágas és szellős volt a helyszín, még úgyis, hogy viszonylag sok látogató volt.
Először a gasztroszekciót néztem körbe, ott az őszi játékunkból jól ismert ChocoMe csokik
mellett különböző fűszerek, sajtok, lekvárok, mézek, borok és lekvárok kellették magukat.

Azt persze mondanom sem kell, hogy a termékek kiemelkedő minősége mellett a csomagolásuk is elképesztően szép volt.
Hogy a választást megkönnyítsék, a legtöbb helyen kóstolgatni is lehet a finomságokból. Ezen felül gourmet büfé (Segal Viktorral!) meg babzsákos-fetrengős rész is volt, szóval nem vásárlási céllal, hanem pusztán kikapcsolódásként is érdemes kilátogatni.

 

A szokásos design vásár is több érdekességgel szolgált, mint általában - meglepetés volt például a Picunkova, akinek a dáliás és a türkiz színű ékszereit is nagyon cukinak találtam.

A Suck Right már régóta óriási kedvencem, provokatív ékszerei és kiegészítői egyszerűen hiperkúlak. Az egyetlen hátrányuk, hogy nem a legolcsóbbak.

Már ajánlgattam, hogy bicómániásoknak vegyetek bicikligumiból készült övet, kiegészítőt, hiszen környezetbarátok az újrahasznosítás miatt és persze trendik is. Az 1mind1 standján megtalálhatjátok őket. 

 

Persze az új kedvencem, a LOKALWEAR is kint lesz (cikk róla ITT), a képen látható csodaszarvas már a nyakamban lóg, de egy nagyobb fülbevaló még kellene a céges karácsonyi bulira. Talán pont ez a piros lenne jó a kis feketéhez, passzoló színű manikűrrel hangsúlyozva...

 

Ugye találkozunk vasárnap?

 

Időpontok: 2010. december 12., 19.

Hosszított nyitva tartással: 10.00-20.00

Helyszín: Millenáris – B csarnok

További infó: www.wamp.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 14:39:16

"hiperkúlak"

Ne használjatok ilyen szavakat, rendkívül előnytelen és taszító egy divatblogon.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 15:11:48

@fashionista: Ha a szókincsedet nem is váltod le, azért helyesen írni tanulj meg :-)

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.12.11. 15:11:50

nem zavar, ha nem tetszenek a szavaim, épp ezért nem fogok változtatni azon, ahogy írok.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 15:13:12

Na, ez így most értelmetlen lett, hogy törölted a közbenső kommented és újraírtad.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.12.11. 15:13:22

nem értem a konkrét problémát, ha megírod a hibát azt persze javítom.

*flegmaqueen* 2010.12.11. 17:38:54

@mzd: ha azért olvasod ezt a divat(!) blogot, hogy nyelvleckéket adj, akkor inkább ne is szólj-illetve- írj semmit.

*flegmaqueen* 2010.12.11. 17:40:20

egyébként visszatérve a bejegyzéshet, én is nagy rajongója vagyok a suckright-nak, csak tényleg nem a legolcsóbb:S majd talán egyszer :)

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 17:40:30

@*flegmaqueen*: Azért olvasom a blogot, mert szeretném, ha lenne róla véleményem.
Ha nem tetszik a hozzászólásom, akkor ugord át és ne okoskodj!
Szerintem fashionistának nincs szükséges segítségre.

*flegmaqueen* 2010.12.11. 17:43:48

@mzd: ha te azért olvasod a blogot, hogy véleményed lehessen róla(és azt le is írod), akkor én úgyanúgy hozzászólok akár a bloghoz, akár más bejegyzéséhez.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 17:44:56

@*flegmaqueen*: Csak mondjuk én nem kértem a véleményed.

*flegmaqueen* 2010.12.11. 17:49:48

...részemről, lezártnak tekintem a dolgot.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.12.11. 17:51:50

@*flegmaqueen*: Neked lehet.

Amúgy nem csak Rád értve, de egyszerűen nem értem, hogy ha - index.hus szinthez képest igen finoman - megírja valaki a negatív véleményét, akkor miért akad mindig jó pár ember, aki egyszerűen belehal, ha nem támadhatja be őt?

Így írjon az ember véleményt.

Még mindig tartom, hogy a hiperkúl (bárkinek is a kedvenc szava ez) nem egy divatblogra, de egy magyar oldalra NEM ILLIK!

Részemről ennyi, majd jönnek még a társaid, nekik előre is jó csámcsogást a kommentemen.

Zuhan a színvonal, zuhan..

angelo84 2010.12.13. 01:28:09

Helyes a Localwear fülbevaló.

melbalerina 2010.12.15. 12:47:20

ha már WAMP, ki nem hagynám a sorból a fércműveket sem. valami csoda ott minden apróság. =]
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása