OurFashion

Végre újra szerelmes lettem...

2010.november.29. 10:20

*Bianka*

3 komment

Mostanában már szorongtam, hogy egyszerűen nem jön szembe egy olyan cipő vagy táska az éterben, ami megmozgatná a fantáziámat. Megcsömörlöttem? - tettem fel magamnak jogosan a kérdést. Mint igazi divatblogger titkon reméltem belül, hogy valaki csak megment, hogy újra átélhessem azt a bizonyos érzést...

Ma reggel egy másik posztra készülődve nyitottam meg a polyvore oldalát, és IGEN! OTT VOLT! Kitágult a pupillám, kirázott a hideg és olyan heves lázban kezdtem el égni, hogy tudtam ez egy újabb szerelem. Először a sarkáról nem tudtam levenni a szemem, majd a színösszeállítás fogott meg. Minden tökéletes: a színek, a formák, a masnik. Hát igen, ez egy Rodarte.

 

Az első cipő az én szerelmem, a másik kettőt Nektek adom :)

 

Forrás: Barneys.com

Megosztás:
3 komment

Címkék: cipő szandál rodarte

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beryl 2010.11.29. 21:11:53

irigylek mindenkit aki ilyet hordhat...
180-as lányoknak miért nem csinálnak szép cipőt alacsonyabb sarkakkal?
kegyetlen az élet :)

little bee 2011.06.12. 20:56:58

az első és a harmadik a legcsodálatosabb!!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása