OurFashion

Karácsonyi ajándékötletek 1.

2010.november.24. 14:41

fashionista

5 komment

Már csak 31 nap van karácsonyig, így szeretnénk néhány különlegesebb ajándékötlettel segíteni a készülődést - természetesen a megajándékozni kívánt személyiségére szabva.

Vagy Ti már jól álltok az ajándékvásárlással?

Cool konyhatündéreknek:
A Pac-man 30. évfurdulóját ünneplő sütikiszúró forma - 12 font. Megrendelhető ITT.

Habcsókfülbevaló szilikonból - 55 dollár. Megrendelhető ITT

Wqered

Luxusimádóknak
A világ legdrágább körömlakkja, 83.000 fontért a Model's Own márka Gold Rush fantázianevű termékének kupakja valódi aranyból készült és 1118 darab apró gyémánt díszíti. A körömlakk a londoni Bond Streeten vásárolható meg.

Gold_Rush.jpg

iPad tulajdonosoknak
Menő designer iPad tokok Louis Vuittontól - különböző színekben és dizájnokban, természetesen az ár is ettől függ. 

Akinek csajos a laptopja és imádja a csillogást
Swarovski kristállyal kirakott USB állatkák. ~ 23.000 Ft

Forrás: LikeCool

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HATTYU 2010.11.24. 14:57:31

hű de belvetettétek magatokat a sütizésbe :-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.24. 16:48:51

Férfiaknak meg vegyetek fúrógépet, kütyüt az autóhoz, új órát, még egy tollat, olyat amiben elemlápa is van, de konditerembérletet, azt ne vegyetek. Én azt kaptam két éve. Tízalkalmas. Elkezdtem lejárni, mindjárt első alkalommal felpakoltam a tárogatót hetven kilóra (én hetven kiló voltam akkor). Nyomtam vele párat, aztán kaptam egy izomgyulladást, egy hónapig mozdulni is alig íbrtam, azóta nem járok konditerembe...

☺Lili☺ 2010.11.24. 17:08:18

én úgy vagyok vele hogy az ipad tok meg a lakk nem kell, a többi jöhet! továbbra is azon próbálkozom hogy egetrengető ötletemet - miszerint mindenki brutálgiccses só/borsszórót kap - kalapalá hozzam!:D jó nyílván nem, de az ajándékláz még sehol.

it's Bella time 2010.11.24. 22:33:25

Rózsaszín malackás USB állatkát szívesen elfogadnám!Nagyon édes!
www.itsbellatime.blogspot.com

okosshop.hu · http://www.okosshop.hu 2010.12.10. 20:48:22

Változatos termékek, minden kéz, és láb, problémára. A legjobb kéz- és lábápoló, OPI készítmények, a www.opishop.hu oldalon. Kézápolásban és lábápolásban a legjobb!

Van tökéletes, hibátlan műköröm! Klikkeljen a linkre és válasszon magának, a legjobb, opi termékek közül!
Link: www.opishop.hu
facebook:-))
www.facebook.com/profile.php?id=100001730331436
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása