OurFashion

Emma, Emma mi lett veled

2010.november.12. 10:33

**Anna**

23 komment

Jó nagyot csapnék annak a kedves fodrásznak a kezére, aki rövidre vágta Emma Watson haját. Eddig minden fotón fantasztikusan nézett ki, most viszont csak a képek feléről mondható el ugyan ez. A tegnap előtt esti Warner Bros's eseményen konkrétan Tóth Gabira hajaz a kinézete. És ez egy pillanatig sem minősül bóknak. Olyan, mintha minden fotósorozaton azt bizonygatnák, hogy mennyire jól sikerült az átalakítás, bár mindenki pontosan tudja hogy nem így van. Cuki meg csini, de akkor sem az igazi.

Megosztás:
23 komment

Címkék: emma watson

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.11.12. 10:50:23

Ez most sokkolt! A hosszú sokkal jobb volt.

SomethinWild 2010.11.12. 14:42:27

Ízlés kérdése, szerintem a rövid haj sokkal nőiesebb, mert magabiztosságot sugároz. Én úgy érzem, sok nő a hosszú haj mögé bújik vagy csak attől érzi magát szexisnek - aki bevállalja a rövidet, nagyot nő a szememben :)

balazsman 2010.11.12. 17:33:28

jó áll neki (ugyanúgy, mint az Ördög Nórának), segít túllépni a hajasbaba imidzsen, de főleg Hermionén

charlottes · http://charlottesbox.blogspot.com/ 2010.11.12. 17:52:27

Szerintem a hajával semmi gond, a smink nem áll jól neki!

morrighan 2010.11.12. 19:05:00

szerintem is a smink a probléma, az valami szörnyű.

beryl 2010.11.12. 19:20:42

zseniális a haja, de a ruhája, a kiegészítők és a smink az nyanyás

Fashionlover 2010.11.12. 21:16:16

Szerintem nagyon jól áll neki ez a haj, nekem tetszik!!! és igen határozottan nem Hermione!!!

Bambano 2010.11.12. 21:27:02

Ez a haj is, Ördög Nóra haja is kiváló, amennyiben a budikefe kategóriában akarnak indulni.

Bambano 2010.11.12. 21:28:34

@SomethinWild: az általános vélemény szembe megy a tieddel, a hosszú haj a nőies. Ezzel most letagadhatna 6-8 évet az amúgy sem tetemes korából... Tiszta pedofília rágondolni is...

askew 2010.11.12. 22:06:38

@Bambano: szerintem ettől nem fiatalabbnak, hanem idősebbnek tűnik. és nem gondolom, hogy a haj adja egy hölgy nőiességét, az inkább kisugárzás kérdése:) részemről semmi bajom az ilyen rövid frizurával, szerintem legalább egyszer minden nő eljátszik a gondolattal, hogy milyen lenne egy ilyen éles váltás.

NoNa 2010.11.13. 00:45:06

Nincs baj a rövid hajjal, de az övé annyira fiús lett...úgy néz ki a haja, mint egy 6 éves kisfiúé...És a smink is elég rossz, nem kellett volna a száját ennyire erősen hangsúlyozni.

rlemon 2010.11.13. 04:44:28

Szerintem nagyon jól áll neki, gyönyörű az arca és egyáltalán nem hasonlít az androgén Tóthgabihoz! Ahogy előttem is említették, abszolút magabiztosságot sugároz és legalább végre kinövi magát Hermionéból.

cookie55 2010.11.13. 15:07:44

Már ne is haragudjatok...de ez BORZASZTÓ!!!Emmanak irigylésre méltó gyönyörű ,dús,csillogó hosszú haja volt,amit bárki megirigyelhetet.Sose bújt a haja mögé...sok fotón láthatjuk összefogott hajjal.De ez a mostani kis fiús lett,lehetett volna hosszabb,olyan bubi stílusú,áll alá érő...az sokkal jobb lett volna:(:(Sztem Ördög Nórinak sem áll jól az övé.,mikor megláttam attól is rosszul lettem.Nem a haja miatt fogja kinőni a Hermione style-t...és mire ez visszanő..évek:(Sajnálom,szerintem negatív ez az átváltozás:(

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2010.11.13. 17:14:26

Mindenki hogy meglepődött, mikor már hónapok óta rövid Emma haja..

stefcoffee · http://www.egeszsegeskavek.hu/ 2010.11.13. 18:36:18

Szerintem a kisfiús hajjal próbálták még jobban hangsúlyozni a bájos tekintetet. Változatosságnak nem rossz, de szerintem hamarosan úgyis hosszú haja lesz, a sztároknak "olyan gyorsan nő a haja". Megoldják. :-)

beryl 2010.11.13. 19:56:49

tegye már fel a kezét akinek valóban számít rövid-e vagy hosszú Emma haja...

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.11.16. 13:02:52

A rövid haja dominánsabb, érettebb külsőt kölcsönöz neki.

sorica123 (törölt) 2011.03.05. 18:29:37

@rlemon: Tóth Gabi sem androgün, inkább csak nagyon lágy és jellegtelen az arca. Kicsit szétesőnek tűnik, nekem semmilyen hajjal nem az igazi.
Emma Watson viszont hosszú hajjal is helyes volt, de ez szerintem marha jól áll neki. És igen, baromi rövid, csibehaja van, de ezzel együtt is nagyon jópofa a feje vele szerintem. Főleg, hogy a tekintete viszont nagyon jellemző rá, olyan 'röntgenszeme' van:)
Attól amúgy nem lesz kevesebb vagy vékonyabb a haj, hogy levágják. Emma Watsonnak eleve szép fényes, de finomabb szálú, világos haja van (nem egy vastag, zakókefeszerű hajzat, mint pl az enyém:)).

esikazemese 2011.03.25. 12:22:59

@SomethinWild: ekkora hülyeséget. a hosszú haj pszichológiailag stimulálja a férfiakat, mert a hosszú egészséges haj, egészséges, azaz nemzőképes nőt sugároz. Lehet hogy neked tetszik a rövid haj, nincs azzal semmi baj, de ne gyere olyan hülyeséggel, hogy akinek hosszú a haja az nincs rendben a nőiességével.

esikazemese 2011.03.25. 12:24:12

@NoNa: egyetértek, egyszerűen kisfiúnak néz ki.

SomethinWild 2011.03.25. 13:31:39

@esikazemese: Neked is és bambano-nek is szól a válaszom. Egy: tanuljatok meg értelmezve olvasni, általános iskola 5. osztály körüli tananyag. Kettő: örülök, hogy ti ilyen mélyreható és reprezentatív felmérésben részt véve pszichológia stimulációról és általános férfi-viselkedésről beszéltek. Örülök, hogy még ezen a blogon is ilyen professzorokkal keveredhetek értelmes, konstruktív vitába.

Olvasd újra a kommentem és szégyelld magad, trollfajzat.

esikazemese 2011.03.25. 14:51:51

@SomethinWild: szégyelld magad te, igazi büdös magyar paraszt pasi vagy a javából, de köszi, hogy bizonyítottad!
olvasni az édes anyád nem tud, aki sajnos megszült, és IGAZÁN NINCS MIT A PSZICHOLÓGIAI oktatásért. ingyen volt, tudod nemárt a népművelés, az ilyen kapás pasasoknak mint te már van népművelő főiskola is, ahol tanulhatnak pszichológiát , meg etikettet is.

SomethinWild 2011.03.25. 16:18:17

@esikazemese: A válaszod 100%-ban bizonyította előző kommentem validitását. Köszönöm szépen.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása