OurFashion

Love or Hate? - Yves Saint Laurent cipő

2010.október.19. 07:05

*Bianka*

8 komment

Már régóta várakozik, hogy bekerüljön a Love or Hate? rovatába az Yves Saint Laurent különleges szőrös platform cipője. De csak most jött el az ő sora, hogy bekerült a márka Daria Werbowy-val fotózott téli kampány képei közé is.

Nekem nagyon tetszik, de soha nem venném fel!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nina Skye 2010.10.19. 08:14:51

fugly

maradjon az egyszerubb plateau pumpsnel, vagy a pantos szandaloknal, egyszeru es gyonyou, nem kell ezt tulcifrazni

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2010.10.19. 10:24:28

most jöttem rá, hogy egy okapira hasonlít :)

Bernie_Madoff · http://www.burzsuj.blog.hu 2010.10.19. 10:50:47

ezt láttam múlt héten Londonban a Bond streeti kirakatban:)

☺Lili☺ 2010.10.19. 11:23:15

nekem kéne. becsszó hordanám! :)

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2010.10.19. 13:10:32

Hú, én szeretem a szőrös dolgokat. :DDD Van ilyen szőrös táskám is, nagyon hasonló ehhez, télen szoktam hordani. Külön élvezet a kéznek is, arcnak is érezni a kellemesen bizseregtető bundácskát.:D

Dr. Jula Watson 2010.10.19. 13:49:30

A fotókon felvéve úgy néz ki, mintha 3 számmal nagyobb lenne a kelleténél. Élőben biztos más.

dorkabolka 2010.10.19. 18:15:35

@Dr. Jula Watson:
Tényleg olyan hátul, a tollak miatt.. :)
Én ezt már láttam vhol. Most találtam meg:
cupcakesandcashmere.com/semi-diy-suede-fringe-pumps/

sorica123 (törölt) 2010.10.20. 20:35:40

Hát ez aranyos. Ha hordanék ilyen csukákat, lehet, hogy akarnék ilyet is, bár félteném rajta a szőrmit, hogy ne gyűjtse be az utcai piszkot... amúgy viszont egyáltalán nincsenek ilyen típusú lábbelijeim, mert bár tetszik, de nagyon meghatározó a forma, és nem is egyszerű benne haladni.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása