OurFashion

Burberry - London Fashion Week livestream

2010.szeptember.21. 13:13

*Bianka*

3 komment

=

 

Megosztás:
3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luellla 2010.09.21. 17:39:48

vajon nekem mért nem indult el?

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2010.09.21. 17:48:09

valószínűleg nem jó a Flashplayered!

estica 2010.09.22. 17:32:12

hú,én megnéztem ... és hát mit ne mondjak , kicsit csalódtam-remélem nem csak én :( Télen a burberry volt az egyik kedvencem , ez meg ... túl Blumarin-os lett , nagyon nem tetszik . mindegy nem nekem tervezte.(Attól még imádom - nagyon)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása