OurFashion

Manolo és Liberty

2010.szeptember.10. 11:35

**Anna**

4 komment

Mindenki kedvenc tervezője cipőket álmodott meg az én kedvenc áruházamnak. Manolo Blahnik először kollaborál a londoni Libertyvel, a megállapodás csak annyi volt, hogy a ház mintáit, textileit használva tervezzen 7 új cipőt a nők lábára.

Lehet hogy sokak szemében szentségtörésnek számít, de Manolo sosem tartozott a kedvenceim közé, a mostani kollekció is túl konzervatív nekem, a véleményem nem változott vele kapcsolatban. Szerintem egy ekkora márkához, imidzshez képest nagyon jellegtelenek a cipők, amolyan irodába rohangálós, kösztümös érzése van az egésznek. Szinte már fantáziátlan, talán az utolsó az egyetlen, ami minimálisan is megmozgat. Csinos, szép a formája, de nem az a "húúú meghalok érte" kategória.

http://www.liberty.co.uk/fcp/categorylist/dept/manolo-blahnik_shoes?resetFilters=true

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2010.09.10. 11:46:50

a második szerintem gyönyörű!
Én pont az egyszerűségéért szeretem, mert nem tűnik fel, kecses, nagyon nőies cipők.

Dr. Jula Watson 2010.09.10. 15:11:04

Szerintem a negyedikben is van fantázia. Manolonak sok olyan cipője van egyébként, ami nem olyan, hogy képről nézve olyan húú de..., és ahogy @vkorsi: írta, mégis kecsesek, és lábon nagyon hatnak. :) Egyébként meg nem baj, ha egy cipőkollekció nem csak alkalmi cipőkből, hanem hétköznap is hordható darabokból is áll.

mucurka 2010.09.13. 10:18:24

vénkisasszonyos mind.

micimacko007 2010.09.13. 10:32:27

jezusom az a masodik..:D ez egy tipikus olyan cipo amit azok veszik fel akik abszolut nem ertik a divathoz, persze terdig ero gatyaval es harisnyaval ;)
ha valasztanom kell akkor 4ik,az meg talan
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása