OurFashion

Napi kedvenc - Enikő project

2010.szeptember.07. 15:22

**Anna**

4 komment

Régen láttam valamit ami ennyire tetszett volna. Komolyan mondom, hosszú percekig elfoglalt ez az interaktiv videó. Az pedig, hogy Enikő szerepel benne, csak hab a tortán. Imádom az egészet, mindenkinek kötelező megnézni, és nyomkodni a billentyűzetet! Szuperfantasztikusgyönyörű!

http://showstudio.com/project/eniko

Megosztás:
4 komment

Címkék: napi kedvenc mihalik enikő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Dexter* · http://thehighheeltimes.wordpress.com 2010.09.07. 22:20:57

Ez nagyon jó! Mitöbb, ez a legjobb! Alapvetően nagy Enikő-fan vagyok, nekem vele mindent el lehet adni, ezenkívül imádom, amit a SHOWstudio-sok művelnek; azt a rengeteg ötletet.
Azt hiszem, ezzel eljátszogatok reggelig - vagy tovább.

elllazadra 2010.09.08. 04:43:02

Én vagyok az egyetlen aki folyamatosan a nullát nyomta?:)

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.09.08. 12:01:14

A nulla elég vicces :), nekem a J a kedvencem .. talán, de szinte mind nagyon tetszik. :)

beryl 2010.09.08. 19:18:52

szia Anna,

ha szereted a különleges/csodálatos/vintage parfümöket, akkor Londonban van most egy egészen fantasztikus kiállítás, október 2-ig.

itt egy kis kedvcsináló, egy gyönyörű dior ruhával
www.nstperfume.com/2010/09/07/the-perfume-diaries-at-harrods-part-3/

egészen sok pénzt adnék, ha megnézhetném, de sajnos nem tehetem :(
hálás lennék, ha megtennéd helyettem :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása