OurFashion

Napi hangulat: gumicsizmát akarok

2010.augusztus.31. 16:19

*Bianka*

6 komment

Sajnos az időjárás teljesen megbélyegezte már ezt a hetet, így most következzen egy rövid körkép a legújabb high fashion gumicsizmákból:

Ti melyiket választanátok?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.  Marc Jacobs 285 dollár

2. Valentino 295 dollár

3. See by Chloé 165 font

4. Hunter 175 dollár

5. Jimmy Choo 455 dollár

6. Burberry 375 dollár

7. Hunter 125 dollár

8. Missioni 330 dollár

Nektek van gumicsizmátok? Hol szereztétek be?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.08.31. 22:43:02

van, Tescos:P pöttyös, de tervezem egy másik beszerzését is...:)

sőt mivel alapvetően ez gyerek style, a másfél éves lányomnak is tervezek venni h összeöltözzünk:)

agnes szucs · http://www.iiiinspired.blogspot.com/ 2010.08.31. 23:43:15

nekem nincs de jó lenne... szerencse, hogy ilyen "olcsó" lányka vagyok... én ezek közül csak a legolcsóbbakat lennék hajlandó felvenni (na jó, nem, mert e 6-osat is), a 7-es a kedvencem.

LuPuS 2010.09.01. 07:07:22

Gumicsizma:Wellington féle(Wellesley alkotta meg) csizma indította el, majd szinte mindenki úgy gondolta megalkotja a magáét:Chanel
Chloé, Christian Dior, D&G, Emporio Armani, Donna Karan, Gucci, Marc Jacobs, Jimmy Choo.....a sor napról-napra dagad.
Ezek csak divatos tömegtermékek, amelyeket unatkozó sztárok és fiatal csitrik hordanak, divat őrülettől függetlenül teljesen feleslegesen.Ezek tényleg esőre horgászatra, a gáti munkákhoz lettek kitalálva, nem az Andrássy-n lévő kávézóban eltöltendő kikapcsolódásra.

Az én szívem csücske(nem tudom mikor is lesz a tulajdonomban)
Ballonkabát:tökéletes választás örök érvényű darab.
www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.liverpoolchamberblog.org/wp-content/uploads/2009/08/humphrey_bogart_smoking.jpeg&imgrefurl=http://liverpoolchamberblog.org/category/news/&h=500&w=400&sz=54&tbnid=rL_WWX8ft2CzmM:&tbnh=130&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3Dhumphrey%2Bbogart&zoom=1&hl=hu&usg=__0uIZpKzibDZGGGjmx57NybjNauc=&sa=X&ei=J999TJ3pBuiTOKHBwfQI&ved=0CDsQ9QEwBQ

exclusive 2010.09.01. 08:12:37

Én két éve szereztem be egyet a Benettonból.
Tiszta fekete térdig érő. Az mindenhez viselhető, óckodtam a mindenféle piros, kárókockás, lila-pöttyös dolgoktól, mert az nagyon kötött...

☺Lili☺ 2010.09.01. 13:15:37

nekem van egy leopárducos. a westendben vettem az aluljárószinten. ciki nem ciki, nem voltam hajlandó tizenezreket fizetni egy gumicsízmáért. nagyon szeretem egyébként és zuhogó esőben az az érzés, hogy nem kell azon aggódnom, hogy beázik a cipőm, megfizethetetlen!

luellla 2010.09.03. 18:41:20

nekem a burberry tetszik innen a legjobban, de nekem is van egy, és egy tulipánmező van rajta, de akarok egy hosszabbszárú feketét ami kicsit fényesebb és össze lehet húzni egy csattal a szára tetejét.
és tényleg hihetetlen az amikor lelkiismeret furdalás és megfázásveszély nélkül gázolhatsz a pocsolyákban (:
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása