OurFashion

Szerelmem : Daria Werbowy

2010.augusztus.06. 15:22

*Bianka*

5 komment

Ha férfi lennék biztosan szerelmes lennék Daira Werbowy-ba. Több éve lenne a szívem csücske, és ma kérném meg a kezét, miután megláttam ezt a fotósorozatot róla az Elle kanadai kiadásában. Főleg az első kép, ami szerintem csodálatos. De a második kedvencem a lábtyűs. Már rég óra tervezem, hogy én is így járjak ősszel, magassarkúban lábtyűvel, szoknyában.

Egyetlen szívfájdalmam a harmadik képen látható ronda csizma.

Megosztás:
5 komment

Címkék: elle daria werbowy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszifül67 2010.08.06. 16:09:16

a lábtyű nem ujjas zokni?

ez inkább térdharisnya :-)

l2njpx 2010.08.06. 17:25:49

Picit férfias az arca..., de hát ha neked ez jönne be pasiként, hajrá!
Ja, az nem lábtyű.

chailattelove 2010.08.07. 00:19:34

én is hasonlókat tervezek, talán idén összejön. mindenesetre nagyon inspiráló a 4. kép.

Fashionlover 2010.08.08. 10:47:42

A lábtyű az az amikor minden lábbujjadnak külön ujjrész van kialakítva, ez sztem csak lábszárvédő!! Amúgy nekem az első meg az utolsó kép tetszik.

katarocks 2010.08.16. 21:09:50

az első képen mi történt a jobb szemével? nagyon fura.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása