OurFashion

Csillogó halál

2010.augusztus.02. 14:14

**Anna**

7 komment

Talán túlságosan is vonzódom minden olyan ékszerhez, aminek köze van a koponyákhoz, a csontokhoz, vagy valamilyen misztikusabb formát ölt, mint egy egyszerű gyémántgyűrű. Violet Darkling (eredeti neve Luisa Richwhite) újzélandi származású tervező ékszerei vegyítik a sötét hatalmak csillogását a letisztult, modern valósággal. Tudom, hogy sokaknak borsódzik a hátuk az effajta csecsebecséktől, de ezek a darabok a téma ellenére is finomak tudnak maradni. Egészen konszolidáltak ahhoz képest, hogy valamilyen állat koponyáját, pókokat és csontvázat formáznak az ékszerek.

http://www.violetdarkling.com/ 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*honey* 2010.08.02. 14:34:12

Az 1. tetszik, de a többi már erőltetett

Dr. Jula Watson 2010.08.02. 16:05:40

Szerintem az utolsó szép. Még hordanám is.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.08.02. 22:55:53

ékszerbuzi vagyok és ezek újdonságok.
szerintem művésziek.)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.08.02. 23:27:25

Otletesek.
Bar szerintem nem sok mindent lehet kihozni egy koponyabol, gerincbol ugy, hogy az ne lepjen at a bizsu kategoriaba.

Claribel 2010.08.05. 18:40:14

Ha csak azt nézzük amit kiraktál, akkor jó. de amikor már 6. variációban láttam a koponya masnival vagy anélkül, arany ezüst fekete gyűrűket, unalmas lett.

Fashionlover 2010.08.08. 11:14:29

Én nem nagyon kedvelem a koponyás dolgokat, de van köztük szép, amit még talán el is fogadnék!!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása