OurFashion

Love or hate - Klumpancs

2010.augusztus.01. 21:33

**Anna**

8 komment

A szezon nagy visszatérője a klumpa, a nagyobb divatházak mind piacra dobtak egy-egy ilyen papucs inspirálta darabot. Hogy kinek jutott eszébe megint életre kelteni a fatalpú borzalmat, nem tudhatom. Az viszont igen, hogy a papucs függőknek nem kell aggódniuk, hiszen kedvenc darabjuk melegebb formában is elérhető. A téli latyakban is lehet csattogni és klaffogni szolidabb fekete és tatúr, vagy akár neon színekben is. Tetszik vagy nem a svéd különlegesség?

Innen rendelhető, ha valaki beleszeretett (valamint további klumpacsodák is megtekinthetőek): http://www.swedishhasbeens.com/

Megosztás:
8 komment

Címkék: tél papucs love or hate tél 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

serenna 2010.08.02. 01:16:11

A cikket nem ártana átnézni elírási hibák miatt.:$ És nem holland eredetű a klumpa? Lehet megkövezni ha nem, de nekem hollandia dereng ha a fapapucs kerül szóba, és nem a svédek, bár lehet, hogy ők is hordják azt nem tudom. A natúr és a fekete nagyon tetszik, és a neon színűek is jók, bár én tuti hogy nem hordanám őket.

ebedli 2010.08.02. 01:51:07

@serenna: Talán Hollandiából ered, bár facipőt a vaskor óta hordanak az emberek és Nils Holgersson is abban utazgatott, viszont itt egyértelműen azokról a svéd klumpancsokról van szó, amiket a képeken is lehet látni.

katácska! · https://www.facebook.com/kata365 2010.08.02. 07:37:51

ez mitől klumpa?
csak mert fából van a talpa?
na de sarka van!
az igazi, eredeti klumpának nincs sarka, tehát ezt szerintem nyugodtan nevezhetjük másként

Misskaktusz 2010.08.02. 08:23:43

a fekete és a barna sztem nagyon jóóóó
de a többi neonszín nekem picit sok, de akinek illik a stílusához... hajrááá

micimacko007 2010.08.02. 09:30:39

@serenna: mar nem tudom hanyan raszoltak a hibak kapcsolatban, nem hiszem hogy ez valtozni fog :/
nekem ez igy annyira nem tetszik,talan ha magasabb lenne a sarka, de igy olyan mint amit az oreg boltos nenik felveszik

2010.08.02. 11:24:24

Szerintem rondák ezek a klumpa-klónozású félcsizmák. A klasszikus klumpa (a szocreál verzió, nem a holland) úgy jó, ahogy van! Valakinek már megint elgurult a gyógyija a tervezőosztályon...

Fashionlover 2010.08.08. 11:16:49

Nekem nem tetszenek...:/
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása