OurFashion

Hogyan gondolkodnak a vallásos spanyolok az esküvőről?

2010.július.27. 14:04

*Bianka*

3 komment

Biztos nem mindenki úgy, mint a spanyol esküvői Vogue szerkesztője, aki kitalálta ezt az esküvői fotósorozatot. Ettől függetlenül szerelmes vagyok a képekbe. Tiiu Kuik valószínűleg az év legszexibb menyasszonya a képeket elnézve.

Ha én egyszer férjhez megyek a fátylat biztos nem hagyom ki a szettemből, és ezeken a képeken is azok tetszenek szinte a legjobban, de persze a csipke body sem rossz.

Ti milyen ruhában mentetek/ fogtok férjhez menni? Abroncs lesz? És fátyol? Ekrü vagy fehér ruha? Huha, jó sok a kérdés...

Megosztás:
3 komment

Címkék: esküvő vogue esküvői ruha

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paragrafusesgabbana 2010.07.27. 16:36:00

Ekrü (kissé homokszínbe hajló) ruha volt:felsőrész pánt nélküli, míderes megoldás, sima A-vonalú aljjal. Semmi fátyol, fejdísz, semmi abroncs, semmi fakszni. Sosem vágytam tipikus habos esküvői ruhára. Egyedül azt sajnálom, hogy a szekrényemben áll és soha többé nem vehetem fel....

Fashionlover 2010.07.27. 20:50:25

Ezekért a képekért is odavagyok, szuperek!!!

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.07.28. 10:18:21

nem megyek férjhez,ha eddig nem mentem,12 éve együtt vagyunk,mit majomkodjak!
De!Játszunk el a gondolattal:
Ezüstszürke empire szabású földig érő nehézselyem,szatén ujjatlan ruha,se fátyol,se abroncs-különben sem divat már a vattacukor jelmez-,a hajam természetes sötétbarna bubifrizura,azt sem variálnám.A cipő természetesen női Martens pipellő,a táska levendulalila selyem,könyékig érő selyemkesztyű-az is levendula.Kevés smink.-szerintem még a ruhát is én varrnám....
Az uram is fess lenne-kinézném belőle,hogy futballhuligánnak öltözik-,sötétszürke nadrág,ezüstszürke egyiptomi pamut puplin ing,mellény sötétszürke, a nyakkendő hernyóselyem levendulalila hagyományos darab,persze rajta is a Martens elegáns darabja.
Szerintem 3-4 embernél több nem is lenne.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása