A napszemüveg öltöztet, mondták ezt ezer éve, amikor még nem lehetett minden utcasarkon ugyanolyan fazonú darabokat kapni, mint a luxusmárkák polcain. Manapság a New York Times szerint már minden embernek átlagban 3 napszemüvege van, ebből minimum 2 utánzat. Amíg a kutatók több hónap vagy talán év alatt megállapították az előbb említett számokat, addig Kerin Rose ötletesebbnél ötletesebb darabokkal állt elő A-Morir nevű márkája alatt. Kerin 2008 óta tervez különleges napszemüvegeket, amiket legkönnyebben a legnézetebb videoklippekből ismerhettek fel.
Az én személyes kedvencem a láncos, hiszen imádtam kiskoromban ellopni a nagymamám láncos napszemüvegét és rakosgatni előre-hátra a tükör előtt.
A webshop-ban egyébként a szemüvegek mellett sapkákat, kalapokat és nyakláncokat is találhattok.
A tervező:
Fashionlover 2010.07.26. 10:45:15