OurFashion

Topmodellek a Dazed and Confused-ban

2010.július.20. 17:16

**Anna**

6 komment

Már napok óta próbálom rászánni magam eme poszt megírására, de a képtöltögetés helyett eddig csak nézegettem őket. Az egész anyag ide most nem is kerül fel, csak azok a fotók, amik nekem valamiért igazán megtetszettek. Nem is akarom túlmagyarázni az egészet, mindenki szemlélje meg jól ezeket a csodálatos festményszerű alkotásaokat, figyelje meg az apró részleteket is. Az én kedvencem a második képen az elegéns csillogó ruha alól kikandikáló fekete csizma. Na meg a pillangószárnyakból felépített organikus maszk...egyszerűen zseniális.

Modellek: Alek Weg, Julia Stegner, Tasha Tilberg, Christina Kruse, Hannelore Knuts, Ana Beatriz Barros and Karolina Kurkova

Fotó:Roe Ethridge

Styling:Katie Shillingford

Megosztás:
6 komment

Címkék: fotó dazed&confused

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l2njpx 2010.07.20. 20:51:14

Rémálmaimban se jöjjenek elő..jesszus..főleg a második...brrr...kiver tőle a veríték.

Akvyr 2010.07.20. 21:19:28

Hát ez rettentő. :) Lóarcú nők okádék ruhában még rondábbra sminkelve. Ennek aztán van létjogosultsága...

MariAnn 2010.07.20. 21:28:40

szerintem is nagyon szépek, a kedvencem a fekete csaj és na meg a ruhája! jó választás;)

Fashionlover 2010.07.20. 22:58:52

1-2 képre azt mondom, hogy tetszik, de nem vagyok paff a gyönyörűségtől, engem ezek nem fogtak meg, bocccsii!!

micimacko007 2010.07.21. 10:23:34

2,3ik kep <3 kulonlegesek

*Dexter* · http://thehighheeltimes.wordpress.com 2010.07.21. 22:04:14

Sosem értettem, hogy akik kiborulnak ezektől, azok miért néznek ilyen oldalakat...
Azt hiszem, ezt a számot beszerzem, ABB ütős, mint mindig!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása