OurFashion

Körkérdés: Nektek mennyit számít a csomagolás?

2010.július.20. 11:46

*Bianka*

12 komment

Disney gonoszok a MAC legújabb sminktermékein, vagy letisztult elegáns csomagolás a Chanel rúzsiahoz. Nektek mennyit számít, hogy hogyan vannak csomagolva szépségápolási termékek? Lehet döntő tényező egy szép doboz egy krémnél vagy csak a belső tartalom számít?

Hogy miért kérdezem? Most akadtam rá a "Stop the water while using me!" márkára, ami szerintem zseniális. A webshopból egyenlőre sampont, fogkrémet és tusfürdőt lehet rendelni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fashionista · http://ourfashion.blog.hu 2010.07.20. 11:55:34

nekem 80% a csomagolás, mindegyik limited edition MAC kollekcióból vennem kell valamit - és van, amit azóta sem használok, viszont gyönyörűen mutat a sminkasztalkámon :)

☺Lili☺ 2010.07.20. 16:01:58

rengeteget számít! pl. ezt a stop the water...-eset is simán megvenném, még ha nem is tudnám milyen, mert menő a csomagolása! és pl. egy igényes cimkéjű bort is sokkal hamarabb. (ebben mondjuk rengeteget lehetne fejlődni)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.07.20. 17:22:30

mióta kiiktattam a tusfürdőt,alumíniumos dezodort,allergizáló kencéket és mosó-tisztítószereket az életemből egyáltalán nem érdekel!!!
Marad a kecsketej szappan-haj,arc,általános tisztálkodásra(nem kell testápoló,arckém,fényvédőkrém,kézkrém,mert nem szárad a bőröm,szép a hajam,nem vagyok ekcémás)
-hajöblítésre:ecetes vagy citromos víz
-arcápolásra,kéz és egyéb krémnek a sheavaj
-tisztításra,mosásra,mosogatásra pedig a mosódió,szódabikarbóna,mosószóda,ecet.
Több tízezer forintot spórolok meg havonta.A bőröm-hajam-körmöm szebb mint valaha.
Pedig szeretem a kencéket,de nagyon megválogatom,hogy mit kenek magamra.
A tetszetős csomagolás alatt gyakran gyógyszerkönyvi méreg bújik meg.....

Squirrel007 2010.07.20. 20:01:10

Maga a csomagolás szerintem nagyban megkönnyíti egy termék eladását, viszont nem minden! Én mindig megnézem az összetevőket is és abszolút egyet értek Domesticdragonnal a gyógyszerkönyvi mérgeket illetően. Nagyon tetszik a környezettudatos életmódja, ami nemcsak a természetnek, de Neki is jót tesz. =)

beryl 2010.07.20. 21:11:48

Dragon, de jó, ez tecc. Ügyi vagy.
hol veszed a sheavajat?
és mit használsz dezodor helyett?

a csomagolás nem nagyon érdekel, max örülök, ha még szép is, de nem feltétel. persze lehet, hogy a tudatalattim most röhög épp

Fashionlover 2010.07.20. 22:52:51

Egyértelmű, hogy a csomagolás nagyon sokat számít, hiszen többek közt ezzel a marketinggel adják el az összes holmit!! Az más dolog, hogy van aki átnézi tüzetesen az összetevőit és úgy választ, de sztem ez még mindig elenyésző a többséghez képest!!!

Le a kalappal az olyan emberek előtt, mint Domesticdragon, nagyon tisztelendő!!:)

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2010.07.21. 00:37:28

@Domesticdragon: mindenki nagyon örül, hogy ökobio életmodot folytatsz, de nem ez volt a kérdés. Másrészt meg baromi nagy szerencséd és jo börtipusod van, örülj neki.

Mondjuk a kérdés se volt a legjobb - tudat alatt mindenkit befolyásol a csomagolás, ezért rakják a magukat környezetvédönek nevezö cégek a termékeiket olyan flakonba, amiröl ordit az 'ujrahasznosiott' cimke, meg kartonba, papirba, stb...

Én azt szeretem, ha a csomagolás funkcionális, megvédi a termékemet, pl. tégelyes arckrémet nem veszek, mert az abban lévö komolyabb hatoanyagok simán felbomlanak (vitaminok pl.) arrol nem is beszélve, hogy nemtudom tisztán tartani a krémem ha minden használatnál bele kell nyulnom. A szépságápolási temrékeknél ez a szempont, meg az összetétel.

A sminknél más a helyzet, ott szeretem ha dizájnos valami -viszont azt is, ha látom mi van benne, igy nem kell nyitogatnom ha keresek valamit.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.07.21. 08:04:09

@beryl: dezodor helyett alimínium mentes deo-tömböt használok,van Lush-os,van sókristályos a kedvem szerint váltogatom.Shea vajat a netről rendelek.
@bagaela: ha hiszed,ha nem literszámra használtam a krémeket,arckrémeket,olyan voltam mégis mint a krokodil-száraz volt a bőröm,a karjaim meg ekcémásak,mióta sima szappanbugyorban kapható és interneten rendelhető kecsketej szappant használok azóta csak a smink alá kenek shea vajat.
@Squirrel007: köszi,...és a büdzsémnek is használ....

micimacko007 2010.07.21. 10:22:34

attol fugg..en altalaban a komolytalan csomagolasokat nem szeretem,mert olyankor mindig az az erzesem hogy nem tul minosegi a termek ha ezzel foglalkoznak...en a chaneles ,lushos csomagolasokat szeretem...az elsorol atjon hogy minosegi a masikrol hogy termeszetes pl ( bar a lushnak szamomra furcsa a logoja,mintha valami tisztitoszer lenne)

Red hat 2010.07.30. 09:45:34

szeretem, ha a termékek szépen be vannak csomagolva. ezek nem tetszenek, nem elég színesek. persze jó poén, de mit tegyek, csak rá kell néznek, és máris egy esős nap jut az eszembe..
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása