OurFashion

A "mind kéne" kategória idei nyertese...

2010.július.08. 16:54

*Bianka*

6 komment

... a Valentino téli 2011-es haute couture kollekció.

A Valentino divatház végre megtalálta az egyensúlyt: Kevés masni, kevés rózsa, kevés csipke de azért egyiket sem dobták ki a kukába. A lágy esésű muszlin anyagok csodálatosak. Maria Grazia Chiuri és Pier Paolo Piccioli közelebb hozta hozzám a márkát és szerintem az egész divatvilághoz is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már csak az a kérdés, hogy melyik ruhában menjek férjhez a kettő közül? Szavazzatok :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kremyy 2010.07.08. 17:21:55

Ezek közül egyikben sem:) Inkább valami Vera Wang.

chailattelove 2010.07.08. 18:23:54

jaj tényleg csodásak, nekem a 4.-en lévő kabát a kedvencem. esküvői ruhának inkább a 2.-ban. (muszlim anyag/muszlin anyag?:))

beryl 2010.07.08. 18:39:33

Bianka, a pirosban :)
amúgy nekem is a 2-es számú versenyző tetszik.

muszlim anyag, hehe

Fashionlover 2010.07.08. 19:32:13

Óóó csak ámulok és bámulok, csidálatosak, szemet gyönyörködtetőek!!*.* Én nem is tudok dönteni, hogy melyiket vedd fel az esküvőre, szebbnél szebb mindegyik!!:)

Dosi 2011.09.18. 12:51:16

Szerintem a második jobb! :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása