OurFashion

Fiúk tavasza

2010.július.07. 18:51

**Anna**

8 komment

Az ellenkező nemnek sokkal nehezebb dolga van az öltözködés terén, nem csak itthon, máshol is. El kellene végre felejteni a gyémánt fülvevalót meg a strasszos halálfejes-rózsás pólókat, és nem lenne baj ha a kreativitás sem állna meg a Conversenél. Nem kell egy az egyben komolyan venni a nagy divatházak ajánlatait, de érdemes ellesni az apró ötleteket, mit a színes zakó színes nadrággal, vagy a fehér viselete (hogyan öltözzünk fehérbe, hogy ne a hétvégi white-party egyik lelkes résztvevőjének tekintsenek).  A csokornyakkenő így kifejezetten édes, a fehér Dolce&Gabbana öltönyt nem hiszem hogy kellene magyaráznom, Gaultier fröcskölt nadrágja pedig egyszerűen zseniális. Laza, egyedi és néha meglepő, azt hiszem ezt a három kulcsot adnám a fiúk kezébe.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fannyh 2010.07.07. 23:14:52

Anna..ne nevettesd ki magad!
Ugye te sem gondolod komolyan,hogy a 16-18 éves fiúk színes zakóban,és színes nadrágban,vagy csokornyakkendőben fognak iskolába menni?
Körbe is röhögnék őket az osztály/évfolyamtársaik...
Egyetemen még oké lenne...na de középiskolában..:))

Egyébként a 3. képről ide nekem a pasit!:)

Moda 2010.07.08. 09:15:33

Én is gimis vagyok, és követem a divatot, érdekel is. De nehéz úgy öltözködni, hogy ne tartsanak olyan embernek, aki a saját neméhez vonzódik. De én egyet értek Annával, a fiataloknak, tényleg több kreativitásra volna szükségük, az öltözködés terén. Az utolsó előtti sor első szerelése nagyon tetszik!

GodMother · http://www.veszta.hu 2010.07.08. 09:49:13

@Moda: Nálam is az a kedvenc.

Tényleg egyhangúan öltöznek a fiúk, néhány kivételtől eltekintve. Fehér nadrág - rószás halálfejes póló - "gyémánt" fülbevaló - vasalt haj szettől már rosszul vagyok. Borzalom!

serenna 2010.07.08. 13:52:05

@GodMother:
Nálam is az a kedvenc, és a pasi is jöhetne.:$ Számomra még az egyes, Alexis Mabille is nagy kedvenc, és a harmadik fehér D&G is tetszetős. A negyedik színes alsó, színes felső sem rossz de ezekkel a színekkel nekem nagyon erős, viszont ötletnek mindenképp jó.

A lógós farmer gatyát se felejtsük ki a sorból.

Fashionlover 2010.07.08. 16:01:00

Nekem is az a szerelés tetszik a legjobban!! Vannak azért kicsti túlzások is, amiket ha meglátnék egy pasin elfutnék előle!!

Fashionlover 2010.07.08. 16:01:51

Jah és az első képsortól egyenes elhányom magam, borzasztó!!!:S

kloé 2010.07.11. 18:43:50

És már megint felbukkant egy szakállas modell is, bár meg kell mondjam, nekem a borosta sokkal inkább bejön ;)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása