OurFashion

Love or Hate? Cate Blanchett retinaszaggató Armaniban

2010.június.24. 16:39

fashionista

6 komment

Ez az elképesztően csillogó Armani Privé kosztüm, amit Cate a Tony díj kiosztóján viselt elvakította a tekintetemet és döntésképtelenné tette a szépérzékemet, így rajtatok múlik a döntés: Love or Hate a csillogó, élérevasalt, ezüstösen fénylő összeállítás?

Cate Blanchett attends the 64th annual Tony Awards on June 13, 2010 in New York City (photo by: Jack Shea/ Meet The Famous). Photo via Newscom

Forrás: Fashionpolice

Megosztás:
6 komment

Címkék: armani love or hate armani prive

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kate7 2010.06.24. 18:10:16

Ezen a képen furcsa.
Én másik fotón, és videón láttam korábban, ott tetszett. Olyan hatása volt, mintha egy másik világból (Gyűrűk Ura) lépett volna ki, csak "tünde" nagyestélyi helyett nadrágkosztümben.

Fashionlover 2010.06.24. 21:51:54

Hát nem is tudom, nem mondanám h borzasztó, de engem nem is nyűgözött le, furcsa nekem így elsőre!!

zarecsnaja 2010.06.24. 23:45:17

Szerintem nagyon vagány!
Tök jó, hogy fel merte venni, eltért az átlagostól:)

luellla 2010.06.25. 23:50:34

nagyon joooo! bár az ő alakjára minden tökéletes. amúgy is nagyon illik az arcához/hajszínéhez ez a gönc, mert ha jól tudom, akkor ezt a kollekciót, amiből származik maga a Hold inspirálta, és ez ahangulat remekül összepasszol cate éteri szépségével szerintem
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása