OurFashion

Arcok a magyar divatéletből

2010.június.21. 10:23

**Anna**

0 komment

 Baráti Vince

 

 

Kor:25

Jelenlegi lakhely: Budapest

Jelenlegi munka/munkahely: Icon Model Management

Honlap: www.vincebarati.com 
 

Legelső munka munkahelyed:  Icon Model Management, model majd booker 20 évesen 
 

 Eddigi legkedvesebb munkád/munkahelyed: Az állandó munkahelyem ma is az Icon Model Management, büszke vagyok a modelleink álltal elért külföldi sikerekre. Fotósként sokminden van, amit esetleg kiemelnék, például hogy több szezon óta én készítem Konsánszky Dóra image kampányát, erre büszke vagyok, mert lehetőségem van mindig minőségi munkát kiadni a kezemből. 
 

 Hogyan kezdtél el divattal foglalkozni? Modellként kerültem az Iconhoz, aztán bookerkedni kezdtem, majd szépen lassan sminkelni és fotozni. De a fő profilom a managmenet és a fotózás lett. 
 

 Honnan nyersz inspirációt a munkádhoz? Filmek, zene és külföldi magazinok inspirálnak. 
 

 Mit tartasz eddigi legnagyobb sikerednek? Azt, hogy amit csinálok sosem tanultam sehol, ez egy érzés, ami belülről jön, és teljesen biztos vagyok magamban. És persze kellet egy megfelelő látásmod, amit Méhész Balázsnak köszönhetek, akivel tökéletes csapatot alkotunk mind az ügynökségen és mind a fotózásokon. 
 

 Mi a legnagyobb vágyad az életedben? Külföldön is érvényesülni 
 

 Szerinted hogyan öltözködnek a magyar fiatalok? Nem az én stilusom szerint öltözködnek itthon, de az évek alatt történtek változások. Egyre merészebbek az itthoni fiatalok is. 
 

 Melyik divatmagazint ajánlanád a divatrajongóknak? Francia Vogue és NUMERO magazin.

+1 kérdés

Színes, vagy fekete-fehér kép? Színes
 

Vince egyik kedvenc saját munkája "A kép amit meg kiemlenék és szeretek az Konsánszky Dóra egyik image képe. Ez azért szeretem, mert sokak szerint Tamara De Lempicka festőnő munkáinak hangulatát idézi és én szeretem az ő munkásságát."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása