OurFashion

Éves kedvenc avagy szerelem első látásra

2010.május.23. 11:53

*Bianka*

5 komment

Tegnap 4 ismerősöm ajánlotta, hogy legyek tagja Facebookon, az "én már voltam szerelmes egy cipőbe" csoportnak. Úgy tűnik ismernek... Mára nem egy cipő jutott szerelemül, hanem egy beauty anyag a párizsi június-júliusi Vogue-ból. Az Iselin Steiroval készült 6 oldalas fotósorozat egyszerűen csodálatos. A vibráló színek, Iselin égszínkék szeme, és a Dior legújabb sminkcsodái tökéletes összhangban vannak a fotós és a stylist elképzeléseivel. A képeket Tyen készítette a stylist pedig Emmanuelle Alt volt, a sminkért pedig szintén a fotós volt a felelős.

Nem tudok kedvenc képet hirdetni, de a hófehér és a narancssárgás a legszebb (talán).

Megosztás:
5 komment

Címkék: beauty vogue smink vogue paris

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pipicombi 2010.05.23. 12:51:57

Az utolsó kettő tényleg nagyon szép, a többi kép viszont szerintem kicsit gusztustalan. De hát én nem vagyok egy művészlélek, valószínűleg ezért nem tetszik.

mademoisellehenriett · http://beautifulblueberry.blogspot.com/ 2010.05.23. 15:21:17

utolsó kép. margiela szemcsi <3
nem nagyon értem ezt a rengeteg púdert, alapozót. de most komolyan nem. szerintem se szép, de a többi igen :)

Fashionlover 2010.05.23. 19:56:55

Az utolsó előtti kép egyszerűen fantasztikus!!!:) Tökéletesss!!

Friedmann Juci 2010.05.24. 00:12:10

A sóliszt-gyurmába mártott arc valóban furcsán hat.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása