OurFashion

H&M against AIDS

2010.május.20. 14:23

**Anna**

13 komment

Mint minden valamire való márka és divatház, a H&M is jótékonykodásra adta a fejét, már nem először. Most az AIDS ellen veszi fel a kesztyűt olyan módon, hogy a különleges kollekció minden egyes megvásárolt darabjának árából 25 %-át egy, a betegség ellen harcoló szervezet kapja. A ruhák és a kiegészítők nálunk az Alléban elérhetőek, de sietni kell, a limitált szériás darabokat mindig nagyon gyorsan elkapkodják. Nekem nagyon tetszik ez az afrikai ihletésű kollekció, szinte biztos, hogy a nézelődést nem tudom majd megállni vásárlás nélkül.

Azt gondolom, hogy az átlagemberek nem tudnak hatalmas összegeket felajánlani különféle segélyszervezeteknek, de ilyen alkalmakkor tudunk segíteni. Ha úgyis mennél vásárolni, miért ne adakozz is vele? Tudom, hogy sokan ellenérzésekkel viseltetnek az ilyesfajta kezdeményezésekkel szemben, de én hiszem, hogy ezek az adományok megérkeznek. Igen, lehet hogy részben marketing fogás, de ha így tudunk segíteni az embereken, akkor szerintem ezen túl tudja magát tenni mindenki.

http://www.fashionagainstaids.com/collection.html

Megosztás:
13 komment

Címkék: h&m

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jemi 2010.05.20. 18:38:49

Nem tudod véletlenül mikortól elérhető a kollekció?:)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.20. 18:52:19

De mijér pont az AIDS ellen harcolnak?! Van egy csomó tényleg fontos probléma, szerete a világon...

**Anna** 2010.05.20. 19:00:33

Ma már kapható!!!Lehet szaladni:)

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.05.20. 19:17:09

@"the dragon": Te mi ellen harcolsz?És számodra normális emberek nem lehetnek tán Aidsesek vagy mi? Idióta.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.05.20. 19:22:37

Ja mondjuk most hogy megnéztem a nők veréséről szóló írásodat,nem is mondtam semmit... (az a baj,hogy nem tudom eldönteni,viccelsz-e vagy tényleg egy gerinctelen senki vagy)

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.20. 19:23:17

@Kremyyy:

Például az AIDS-esek ellen!

Nem. Na jó, a vérátömlesztéssel kapott betegség sajnálni való, viszont baromi ritka...

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.05.20. 20:18:41

Na ne...!
Hú, "afrikai ihletés" az AIDS kampányban, ez csak valami tréfa lehet.

Hyden 2010.05.21. 00:21:24

Köszönöm Anna! :) Én kijótékonykodtam mára magam, a fél fizetésem elköltöttem :D Vett valaki valamit?
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása