OurFashion

Vörös tél - Bloody Mary

2010.május.09. 23:16

**Anna**

1 komment

A téli szezon kollekcióira egyáltalán nem jellemző az élénk színek használata, az meg igazán egyedülálló, hogy ugyan abból a pirosból legyen az összes darab. Bár engem nem csak az árnyalat, de a formák és az anyagok sem emlékeztetnek a hideg téli napokon magamra vehető védőfelszerelésre. Juan Vidal nyilvánvalóan nem a fagyosabb éghajlatú országok lakóinak szánta a szoknyákat és blúzokat, hanem délebbre fekvő vidékek divatbolondjainak. Spanyol származása némileg magyarázatot ad a könnyed anyaghasználatra, de kicsit sérelmezem, hogy nem gondol azokra, akiknek télen bizony sálban és sapkában kell sínylődniük.

Igazán tudtam volna élni az arany öv látványa nélkül, kár volt elcsapni vele azt a ruhát.

http://juanvidal.net/

Megosztás:
1 komment

Címkék: ruha tél 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionlover 2010.05.11. 13:07:43

A piros szín nagyon dögös, de azt én is sérelmezem h nincsenek valódi téli cuccok, mert én télen elég fázós vagyok!!!:/
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása