OurFashion

Love or hate - Csótányroppantó

2010.május.05. 23:19

**Anna**

8 komment

Telitalpú párduccipőben suhanni bizonyára csudajó. A további próbálkozások számomra az értékelhetetlen kategóriába tartoznak, élükon a rácsos papuccsal. Zsiráfos zoknival és tréningnadrággal viselve talán meg sem lepődnék rajta itthon...persze a sarki kínai áruházból. Na de majdnem 150 $-ért! Ez még akkor sem lenne menő, ha gyémántok fityegnének a szélén. Végeredmény: leopárd love, a többi mehet a kukába.

http://www.lfstores.com/lfxjc.html

 

 

 

 

Megosztás:
8 komment

Címkék: cipő love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vividfluxury 2010.05.06. 00:03:05

ez a post eléggé WTF (és nem a cipők miatt, mondjuk az a rácsos tényleg erős).
hogy a tréningnadrág és a zsiráfos zokni hogy jön ide, azt meg végképp nem értem.

**Anna** 2010.05.06. 00:06:38

hangulatom eléggé WTF:)

LuPuS 2010.05.06. 08:13:16

Csak gratulálni tudok, aki majd ebben fog megjelenni + mellé egy "Wong" által kreált LV táska--> S már látom is a régi Buffalo szelleme visszatér kisérteni.

micimacko007 2010.05.06. 10:52:30

@vividfluxury: igaz..
@LuPuS: amennyire divatosak mo-n az emberek,itt tenyleg kevesen fogjak hordani, szerintem jok, szazmillioszor voltak mar iden, tavaly kifuton, jak and jil-en, es lehet oket is divatosan hordani

odettt 2010.05.06. 17:29:19

hát én sokkal jobban szeretem a telitalpút, mint a tűsarkút. magassarkú, de nincs az a direkt szexi vagyok üzenete.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.05.06. 19:57:40

hehe, szerintem a leopárdos is pont ugyanolyan undormány, mint a többi, csupán ez most divatminta, ezért megszokta a szemed.

Fashionlover 2010.05.07. 08:22:15

AZ össszes mehet a kukába, nekem egyik sem tetszik!! Hate!

galacticmauve · http://galacticmauve.blogspot.com 2010.05.13. 16:58:26

jézus! én eléggé sokat fogok akkor kukázni!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása