OurFashion

Napi kedvenc: Csillár a fejen

2010.május.02. 06:28

fashionista

7 komment

Tényleg nem tudom eldönteni, hogy miért nyűgöz le a kép: talán Irina babaszerű szépsége és ártatlan arca az oka? Vagy maga a fejdísz? Esetleg a stylist, Nadia Pizzimenti, aki kitalálta hogy a már-már ribancos ruhát ilyen romatikussá tud tenni egy jól megválasztott frizura és smink? Vagy a fotóst, Rayan Ayasht illetik az elismerő szavak?

Bárkinek is az érdeme, nekem intant szerelem.

Forrás: 2BD

Megosztás:
7 komment

Címkék: napi kedvenc

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odettt 2010.05.02. 12:12:24

egészen földöntúli ez a szemöldöktelenség.

Fashionlover 2010.05.02. 13:28:32

Nagyon szééép ez a kép!! elragadó!:)

Kremyy 2010.05.02. 16:05:06

Nem tudom,hogy smink,fotóbolt vagy nincs szemöldöke de én észre sem vettem....

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.05.02. 17:53:08

Hm..szerintem egyáltalán nem ribancos a ruha. Nekem a csak a második képből árad valami nagyon szép (próbáltam jobban megfogalmazni, most nem megy :D). Nem tudom, hogy jobb-e szemöldök nélkül, mindenesetre észrevehetetlen, hogy nincs ott, és talán még tisztábbá teszi így az arcot, ebben az esetben.

zsizsika · http://zsuzsmox.blogspot.com/ 2010.05.02. 20:40:34

Nagyon szép Irina. Kicsit fura hogy nincs szemöldöke. De szépek a fotók

morrighan 2010.05.02. 21:28:59

nekem sem tűnt fel, hogy nincs szemöldöke, szerintem a belógó gyöngyök miatt. a második kép teljesen igéző, gyönyörű.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása