OurFashion

Ésszerűtlen ékszerkörkép, azaz levelet bontottak a gyűrűk, légy száll a csikkre és majom himbilimbizik a nyakláncon

2010.április.23. 12:17

fashionista

13 komment

Szeretem az ékszereket. Minden évben/szezonban van kedvenc darabom, amit le sem lehet rólam robbantani. 2 éve egy angyalszárnyas medál volt a favorit, amit a rockerkorszakom beköszöntével egy magnókazetta váltott. Most éppen egy ezüstláncon viselt Thomas Sabo gyűrű lóg a nyakamban - pontosan 2 hete, minden áldott nap. 

De a lenti képeket elnézegetve rájöttem - sürgősen változtatnom kéne az egy darabhoz való ragaszkodásomon, hiszen elképesztően sokféle, gyönyörű ékszer kapható.

Nektek van kedvencetek?

H. Stern a Disney-vel fogott össze, amikor megalkotta az Alíz Csodaországban ihletésű kollekcióját. A gombás és az ágacskás gyűrű is óriási szerelem, csodálatosan kidolgozott darabok.

H.Stern Alice in Wonderland inspired jewelry mushroom forest topiary garden rings

Cast of Vices ékszerek Dr. House rajongóknak, nikotin- és gyógyszerfüggő férfiaknak és nőknek egyaránt.

A fentieknél kicsit klasszikusabb a Chopard 150. évfordulójának tiszeletére megalkotott állatos kollekció. Noha minden elismerésem az aprólékosan kidolgozott munkának, nekem még sem jön be az ilyen mértékű giccs. (Na jó, esetleg a majmos medált, meg a nyuszis karperecet elfogadnám.

Chopard Animal World Collection Monkey Pendant

Chopard Animal World Collection rabbit bracelet

Chopard Animal World Collection earrings

Chopard Animal World Collection rings

Forrás: Stylelist, Selectism, StyleFrizz

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lady Turquoise (törölt) 2010.04.23. 12:48:22

Itt láthatóakból én csak a gombást venném magamra, a többi számomra giccses és/vagy idétlen.

Van kedvenc, lassan kilenc éve kaptam egy gyűrűt, egyszerű ezüst egy viszonylag nagy és gyönyörű kővel, anélkül nyilvánosan nem vagyok látható.

Fashionlover 2010.04.23. 16:06:29

Nekem a gombás gyűrű, ,eg az utolsó két képen lévők tetszenek!! De az utolsó képen lévőket is csak úgy fogadnám el ha kitűzök lennének nem gyűrűk...

Lelkipillanatok 2010.04.23. 16:42:51

DZSÁMÓNÁ! CSIPTIRI-TÁTTÁ!!!

Vero 2010.04.23. 16:54:34

nekem a gombás meg a békás tetszik:D kicsit giccses a békucis, de sztem nagyon édes:D:$

Énbagoly 2010.04.23. 18:02:28

Nekem a jegesmedvés kéne. :)
Nem túl célszerű, de néha hordani is lehetne. :)

Zsüli · http://musiquedujour.blogspot.com/ 2010.04.23. 19:31:12

gyűlölöm a majmokat, de ez a majmos csillogó kell!!! :)

pause 2010.04.23. 20:34:07

gombas,nyuszis,es a vicodinos melletti,ami remelem olyan mint a kegyetlen jatekok keresztje :D

egyediekszerek.com 2010.04.24. 21:20:51

Mutatok nektek alternatívát! www.egyediekszerek.blog.hu
Sokat nem tettem még fel (kezdő blogíró vagyok)
de érdekel a véleményetak!

szedlii 2010.04.25. 10:38:16

ezek iszonyatjól néznek ki..mondjuk lehetségesen én maradok a thomas sabonál, van elég sok medálom és gyűrűm, már-már gyűjtemény-szerűen.:)

Jemi 2010.04.26. 09:37:46

nekem egy swari láncom van, amit mindenhová képes vagyok felvenni, jelenleg úgy érzem, hogy meghalnék ha nem hordanám legalább hetente egyszer..:)

egyediekszerek.com 2010.04.28. 22:26:22

@Jemi: Alig várom már hogy ilyen lelkesedést olvassak az én egyedi ékszereimről!

hopp-hopp 2010.11.13. 09:18:59

jók. ennyi.
nem mind viselhető a hétköznapokban - viszont el kell ismernetek hogy vannak olyan ékszerek amiket nem mindennapi viseletre találtak ki.

pl a békás gyűrű.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása