OurFashion

Napi Kedvenc - Eugenia Zsenya Bulah stylingja

2010.április.21. 19:26

*Bianka*

3 komment

Múlt pénteken rendezték meg a KREA Kortárs Művészeti Iskolában a féléves vizsgamunkák kiállítását, ahol nagyon megtetszett egy kép. Kiderült, hogy egy első éves styling hallgató munkája, akit egy nagyon villáminterjú erejéig faggatam a vizsgaképről:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mit érdemes tudni rólad?


Moszkvaban születtem, öt évesen  költöztünk Magyarországra a szüleimmel.  Nyelvtudas hiányában megjártam több nemzetközi iskolát és fôiskolát. Szerencsés helyzetben voltam, mert  sokat utaztunk és sok kultúrával ismerkedtem meg. Nagyszüleim tervezôk voltak, így kiskorom óta láthattam ôket ruhakat es bútorokat tervezni, ezért kezdtem el varrni es érdeklôdni a különféle anyagok iránt is. Szokásommá vált napi szinten  divat blogokat olvasni,  magazinokat és editorial-okat nézni.  Jó ideje figyelem az emberek öltözködését az utcán, street-fashion blogokon nezelôdni. Innen jött az ötlet hogy ki kellene probalnom a divat stylingot. Így beiratkoztam a KREA iskola stylist szakára.

 
Mi inspirált a styling kialakításánál?

A kép koncepciót nekem kellett kitalalnom,  ez volt az egyik 

 feladat a félébven, pontosabban a " magyar nepviselet". A  kreatív styling tanárom,   Schön Edina divattervezô  megengedte nekem hogy az orosz nepviseletet csinaljam, mert kozelebb áll hozzám.  Ennek nagyon örultem es ebbôl jôtt a legtobb inspiracióm, mert hiányzik az otthonom es ez áll legközelebb a szivemhez,  a rengeteg gyerekkori emlekembôl, az Orosz mesékbôl merítettem. Készitenem kellett két olyan fotótervet amikben szerepelnie kellett  a  nepviselet elemeinek modern valtozatai. Orosz motivumú kendôket, kereszteket  es hajakat parositottam össze a mostani trendekkel mint a masni,  az egyre növekvô válltömések vagy ezek a "puffos"  szoknyák. A stylist munkajaba az is beletartozik hogy a hajat es a sminket is kitalalja a koncepciohoz,  ezert nagyon fontos olyan emberekkel együttdolgozni akikkel megértjuk egymást. Nagyon lényeges  része a munkának olyan modellt valasztani aki illik a koncepcióhoz - így találtam meg Petrát is a VM model-nél,  és egy olyan fotost találni aki valora tudja  váltani az elképzelésemet. Külön köszönet jár Rab Rolandnak aki megvalósitotta a fotótervemet!

 

Kreditek:

Fotó: Rad Roland

Smink: Márton Bettina

Model: Petra @ VM

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionlover 2010.04.21. 21:34:43

Nagyon tetszik ez a kép, nagyon jól sikerült sztem!!!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása