OurFashion

Mihalik Enikő a magyar Glamourban

2010.április.20. 08:29

*Bianka*

14 komment

Ritkán szoktunk magyar újságok fotósorozatairól írni, de Viszlay Márk fotói Mihalik Enikőről a májusi Glamourban, olyan jól sikerültek, hogy nem mehetünk el mellettünk szó nélkül.

A képek hangulata nagyon megfogott, romantikus és érzéki fotókkal állunk szemben, ahol Kökény Niki és Varga Ágota tökéletesen eltalálta a stylingot.

Az egészben meg talán az a legfantasztikusabb, hogy árban megvásárolható ruhákból készítettek egy nagyon trendi divatanyagot. Én imádom tetőtől-talpig a fehéret, szóval bármikor vevő vagyok hasonló összeállításokra. Ti hogy vagytok ezzel?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Fotó: Viszlay Márk

Fotóasszisztens: Henz Péter, Kováts Nóra, Kecskés Márton

Stylist: Kökény Nikoletta, Varga Ágota

Smink: Véger Fibi

Haj: Herczeg Csaba @ Hairclub

Modell: Mihalik Enikő @ Visage

Megosztás:
14 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LJS 2010.04.20. 09:50:23

Nem rossz, nem rossz. De ettől azért nem vágom magam hanyatt...

poorbambi 2010.04.20. 10:01:39

jó nagyot koppintottak a barival, meg a szalmával

☺Lili☺ 2010.04.20. 12:21:55

szerintem az ötlet nem rossz meg a hangulat is bejön, viszont az 1,3,6-odik kép nem jó Enikőről; óriásnak néz ki (jó tudom hogy magas) pedig a képeknek pont légiesnek kéne lenniük.

Mme du Tancin 2010.04.20. 13:13:27

ezek a képek szerintem rosszak. rémes torzulások vannak a perspektívában, az elsőn enikő lába borzasztóan fest, pl. vagy mondjuk a szalmakalapos-csizmás kép, tejóég.

rekike · http://zoomzoom.blog.hu/ 2010.04.20. 15:36:24

ÚÚ de durván ugyanaz, mintha annak a sorozatnak lenne a paródiája...Vagy valami hasonló. Még a birkát is ugyanugy fogja!

melbalerina 2010.04.20. 16:21:39

én még jobbat találtam a mostani Glamourban: téged! =] Enikő meg persze gyönyörű, mint mindig, de ez most annyira nem nyűgözött le.

fashionnow · http://www.welovehighfashion.blogspot.com/ 2010.04.20. 18:08:38

szépen lemásolt fotósorozat.
így kell ezt csinálni.
istenem.

Fashionlover 2010.04.20. 19:42:46

Enikő sztem nagyon szép. de ez a fotósorozat nem ezt mutatja!!

Fashionlover 2010.04.20. 19:44:01

Sztem Mihalik Enilő nagyon szép, de ez a fotósorozat nem ezt mutatja...

Fashionlover 2010.04.20. 19:44:55

Nah most meg megjelenik amit írtam az előbb meg nem!!:D

beryl 2010.04.20. 21:02:29

én gratulálni szeretnék a stábnak, de komolyan, mert az első képen nem ismertem fel, pedig általában mind1iken tökugyanolyan

Kittylinda 2010.04.21. 14:15:58

@Cuki01: És amit te mutattál mennyivel jobb képek
Ebből a szénakazlas témából szerintem nem sokat hozott ki Enikő, de lehet, hogy a ruhák függvénye is, mert a fenn említett linken sokkal izgisebb ruhák vannak
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása