OurFashion

Take my mood - Under her spell

2010.április.19. 09:19

fashionista

2 komment

Az egyik szövegíró exkollégám mindig 'Take my mood' felszólítással oszt meg videokat, YouTube linkeket a facebookon, nekem pedig annyira megtetszett ez a kifejezés, hogy arcátlanul benyúltam, és ezzel a címel fogok most posztolni olyan cikkeket, editorialokat, amik hosszú ideje a kedvenceim, de egyszerűen nem volt időm/kedvem a blogra megírni.   

Elsőként ezt a februári divatanyagot szeretném megmutatni nektek Natalia Vodianova főszereplésével. A brit Vogue-ban jelentek meg Nick Knight képei melyeken Natalia egyik pillanatban gyönyörű, posztmodern indián istennő, míg a másikban mintha letaszította volna Narnia trónjáról Tilda Swintont.

Csodálatos, ugye?

004

006

007

Forrás: FashionCopious

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.04.19. 13:36:35

Ezek a képeket anno láttam és elsőre nem ismertem fel az én múzsámat, sem másodikra ,sem harmadikra.
Nem egy sorozat készült róla ,ahol ,igen csak megszenvedtem ,hogy de tényleg biztosan, Ő van a képeken.

Fashionlover 2010.04.19. 21:20:15

Egyszerűen csodás ez a képsorozat!!! Nagyon love!!:)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása