OurFashion

Lány a vízben

2010.április.03. 11:06

**Anna**

16 komment

Fantasztikusan gyönyörűnek találom ezeket a képeket, számomra minden tökéletesen egyben van. Mesések a fények, a ruhák, a modell, tényleg nagyon eltalálta Solve Sundsbo fotós a hangulatot. Az atlantisz varázslatos lényét ábrázoló képek a Vogue Nippon májusi számában fognak megjelenni. Alle Kostromichevát pedig csodálom, amiért a víz alatt is szép marad az arca, nem lehetett egyszerű dolga.

Megosztás:
16 komment

Címkék: fotó vogue

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

luellla 2010.04.03. 12:56:20

ez akár egy tribute editioral is lehetett volna A.McQuuennek

cookie55 2010.04.03. 12:56:26

Szerintem túl rémísztőek ezek a képek.Bocsi,de nekem nem igazán jönnek be...ez a modell inkább 1 vizi hullára hasonlít....:P...mondjuk 1-2 képen tényleg szép az arca,de ennyi.Amúgy a Topmodell leszek több szériájában is volt vizes fotózás...nekem azok a képek sokkal jobban bejöttek...mert volt bennük élet és vidám színek:)

2010.04.03. 13:18:16

milyen szép lenne 3 nap múlva az arca

Fashionlover 2010.04.03. 13:48:02

Nekem nagyon tetszenek ezek a fotók, lenyűgözőek!!:) Csak a lány arca rémisztő nekem egy kicsit!!:/

sombrero 2010.04.03. 16:36:11

a harmadik kép a legjobb szeintem, a háton fekvős. kiváncsi vagyok mit csináltak a hajával, remélem nem vágták le!?

suo tempore 2010.04.03. 16:44:18

bomló döglött halnak sminkelt csajszi...essünk térdre a kreativitás előtt

zteny 2010.04.03. 19:00:23

nagyon tetszenek a képek, de nekem valami mégis furcsa bennük.
a modell neve pedig allA kostromicheva.

túrógombóc 2010.04.03. 19:02:07

látom,van akit megtévesztett a cím és mást várt.sajna a divat ilyen.van aki érti,van aki nem.a bomló hal nem így néz ki.jók a képek.az elsőn pl. a buborék nekem úgy jön le,mint 1 legördülő könnycsepp.szép

Editke vagyok · http://editkevagyok.blog.hu/ 2010.04.03. 19:47:06

Nekem is rémisztőek picit ezek a képek.

Bár helyes a lány;)

szita szita péntek 2010.04.03. 20:37:54

Őőőő utálom a fotósop kiabálókat, de itt jogosan merül fel a kérdés: Miért kellett volna ezeket a képeke víz alatt felvenni? Beállítod a modellt (nyithatja szép nagyra az őzikeszemeket) az utómunkánál meg rátolsz pár buborékot. A képek szépek - nem azért mondom, csak mer' hát csak.

dark future · http://www.andocsek.hu 2010.04.04. 01:23:11

@szita szita péntek:

Egyszerűbb megcsinálni víz alatt mondjuk a harmadik pózt, mint műteremben beállítva :-)

Egyébként erősen PS-gyanús: a buborékok árnyékai nem mindenhol stimmelnek, a könnyű anyagból készül fejdísz sem így állna így, meg nincs az egésznek dinamikája: ilyen pózokban egy helyben lebegve nem maradsz meg a vízben, emelkednél/süllyednél, elfordulnál, ergo ez egy dinamikus mozgás egyetlen kiragadott pillanata kellene hogy legyen, ehhez képest minden ruhadarab és kiegészítő feltűnően statikus.

trogger 2010.04.04. 09:19:00

Szép marad az arca, mi? Hát olyan ronda, hogy az már fáj!

T.L.< 3 · http://iminparis.blog.hu 2010.04.04. 09:58:54

Amelyikeken háton van a modell,azok jók :)
A többi nekem kicsit morbid valamiért..

zarecsnaja 2010.04.04. 17:17:50

Én nem ájultam el tőle nagyon. Nem mondanám rémisztőnek, de nekem ez a lila arcpír nagyon nem illik a képbe. Kicsit lárvafeje lett a modellnek, akinek amúgy biztosan szép arca van.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása