OurFashion

Love or Hate? Megfeszített Krisztus a táskán

2010.április.02. 12:46

fashionista

23 komment

Nagypéntek van, és erre az alkalomra tartogattam a nagy port kavart Our Lord&Saviour borítéktáska bemutatását. A kiegészítőt Jason Stalsein tervezte, piton (3265 dollár) és krokodilbőr (8695 dollár) változatokban kapható. Én nem akarok ítéletet mondani, a kérdés megválaszolása átok vár: Love or Hate? Menő kiegészítő vagy gyalázatos szentségtörés?

Forrás: Purseblog

Megosztás:
23 komment

Címkék: táska love or hate

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2010.04.02. 12:51:39

LOVE. provokatív, de miért lenne szentségtörés? a nyakláncon (vagy bárhol máshol) hordott kereszt sem más. gyönyörű kidolgozás, igazi kis műremek.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.04.02. 12:55:10

Hátőizé.....nekem nem tetszik....nem azért mert bármi gondom lenne,a kereszttel a táskán,hanem egyszerűen nem tetszik.
Ha elfér nyakláncon,fülbevalón,karláncon,akkor itt is elfér...az ára is elférne a bankszámlámon.....inkább az arcpirító.....

nessun dorma! 2010.04.02. 13:00:21

Hate, de nem a szentségtörés miatt. Az ára... Huhh,na az kiverte a biztosítékot.

zsizsika · http://zsuzsmox.blogspot.com/ 2010.04.02. 13:35:31

Én is azt gondolom hogy ha tetováláson nyakláncon elfér, akkor a táskán is megvan egy ilyen kereszt.
Mind a két változat határozottan szép.
Mondjuk nem biztos hogy én keresztet használnék hozzá.

eszbandi 2010.04.02. 13:43:39

Nem tudom felfogni, hogy mi köze van egy vallási szimbólumnak a divathoz. Nálam ez messze átlépi azt a bizonyos határt. Szerintem a divatból hordott feszület pedig minden esetben ízléstelen. Azt hiszem bőven van téma amihez lehet nyúlni. Persze ha a megbotránkoztatás a cél, és nincs más ötlet, az más. Mármint gáz. Szerintem....

coco 2010.04.02. 14:04:31

@eszbandi: a divat művészet; a művészetben pedig mindig is helye volt a vallásos szimbólumoknak.

coco 2010.04.02. 14:05:45

@coco : akarom mondani, vallási szimbólumoknak, ugye :)

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2010.04.02. 14:21:37

randa, polgárpukkasztó szándékú, a kígyóbőr meg tök béna a csathoz, ha az nem lenne ez egy tök átlagos nagypapás autóstáska lenne.

eszbandi 2010.04.02. 15:01:03

@coco : Nekem erről más a véleményem. Ez az egy dolog van, ami kiveri a biztosítékot. egyet értek a divat művészi értékével, itt sem lennék, ha nem így lenne, de azért ha eszembe jut, hogy egy vacsoraasztalnál a pincér lecsöpögteti szósszal ezt a táskát, hát nem is tudom...azért mégiscsak van különbség...szerintem...vannak dolgok, amik tiszteletet érdemelnek, ez például nálam ezek közé tartozik...

Santi papa 2010.04.02. 15:03:24

Szerintem szép. Az artistát levenném róla.

tündérbogyó 2010.04.02. 15:15:40

"Menő kiegészítő vagy gyalázatos szentségtörés?" egyik sem. szimplán ízléstelen és csúnya. nem a feszület miatt, hanem mert látszik rajta, hogy az alkotók egyetlen, azaz EgyetleN célja a polgárpukkasztás volt. nem akartak szépet, stílusosat alkotni, kizárólag az lebegett a szemük előtt: "mit fognak szólni a konzervatív öregasszonyok, ha meglátják!"
nem szeretem az öncélúságot, a tudatos provokációt, és számomra ez egyértelműen ezt sugallja.

Fannii 2010.04.02. 15:55:36

Santi papa · www.bakki.hu 2010.04.02. 15:03:24
Hülye. :) Bocs, ez kicsúszott. :)
Nna amúgy azért mindennek van határa. És nem értek egyet azzal sem, hogy a nyakláncon hordott kereszt ugyanaz lenne, mint ez. Jó esetben a nyakában keresztet (szenvedő Jézus nélkül általában) vallási okból hord az ember. Persze vannak kivételek, bár lehet, hogy az állig felpolcolt keblek közé ejtett kereszt is elkötelezettséget jelez a kereszténység felé, nem lehet azt tudni, én nem ítélkezem.
Na de most tényleg mi a frászt keres Jézus egy retikülön?
Én vallásos vagyok, és Brian életén nagyokat röhögök, meg más vallási témájú humort is díjazok, de ez a táska nem vicces. Kicsit sem.

Dionne 2010.04.02. 16:20:47

kicsit szentségtörés...

érdeklődő 2010.04.02. 16:41:05

Szinte látom az olasz mamócákat, amint ilyen kis tatyóval kotkodácsolnak egy szép mise után a piazzán.

ebedli 2010.04.02. 16:59:30

Gyalázatos szentségtörés, a kénköves pokolban fog égni az idők végezetéig, aki csak rápillant.

Mai97 2010.04.02. 17:20:03

Már nem azér,én nem vagyok vallásos,de azért...Hogy is mondjam,nem hogy csak ronda,drága,meg hogy aki ilyet hord azt gondolnák róla hogy mien ember már ez...HATE...De azért ilyet már nehogy...

dhorá 2010.04.02. 18:29:14

Szerintem HATE.
Tetoválásként magunkra varratni, fülbevalóként esetleg medállként vallásból szokás hordani a keresztet. Persze nem a rózsazsin pólos... emberekre gondolok, akik a nyakukba aggatják a keresztet.
És erről a táskáról is az a véleményem, hogy ezt a szimbólumot nem divatból kéne magunknál hordani. :)

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2010.04.02. 19:02:30

Belőlem nem vált ki különösebb érzelmeket.
Egyszerűen csak nem tetszik.

Fashionlover 2010.04.02. 19:52:18

Nekem ez már túl sok, nem tetszik!! Hate.

SugarPoppy 2010.04.03. 10:35:13

Love..én biztos hogy hordanám..miért lenne szentségtörés??..szerintem a vallások szimbólumai bárkinek tetszhetnek és hordhatjuk őket

epple 2010.04.04. 10:28:23

temetésekre nagyon menő lenne..

lucienne · http://lucienne.freeblog.hu 2011.05.10. 13:20:28

A vallási jelképek szerintem arra - lennének - valók, hogy kifejezhessük velük a hitünket, az összetartozást a hasonló hitűekkel, és NEM arra, hogy "trendibbé" tegyenek valamilyen kiegészítőt. Jézusból vagy akár az iszlám vagy a zsidó vagy akármilyen vallás szimbólumaiból üres divatmotívumot csinálni szerintem HATE. Megint más kérdés a kortárs művészet, de ott legalább többnyire van valamilyen gondolatiság a dolog mögött, ez viszont egy egyszerű TÁSKA. Ó jaj.
Na, most mindjárt megkapom a magamét, de én akkor is így gondolom.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása