OurFashion

Hol a határ? - avagy a férfiak és a korrektor

2010.március.28. 16:31

*Bianka*

78 komment

2008-ban bombaként robbant a hír, hogy Jean Paul Gaultier piacra dobja a férfi sminktermékeit. Az akkoriban nagy közfelháborodást okozó hír, lassan elcsendesült és csak ámulva néztük az alapozók egekbe szökő eladási adatait.

Múlt héten amikor a Douglas-ban nézelődtem, egy ballonkabátos, borostás, igen férfiasnak mondható 40-es uriember viharzott el mellettem, határozottan az YSL polc felé tartott, ahonnan felemelt egy férfi korrektort. Sőt ennél tovább is ment, kifizette a terméket a pénztárnál és egy elagáns mozdulattal bevágta az S.T. Dupont aktatáskájába. De még csak ezután jött a slussz poén hiszen történetünk főszereplőjét, felesége és 4 éves kislánya a bolt előtt várta.

A számomra is megdöbbentő történet után fellátogattam az YSL oldalára, és a termék leírásában, elég meggyőző szöveget találtam:

L'Homme YSL Radiant Touch For Men az első korrektor férfiaknak. Hosszú és végtelen üzleti tárgyalások, éjszakába nyúló megbeszélések, gyakori hétvégi munka? Termékünk csillám és csillogás nélkül tünteti el a karikákat és a puffadtságot, amit egy munkás férfi megérdemel.
A termék sokkal krémesebb és természetesebb, mint egy női korrektor és könnyebben is alkalmazható.

Most jön a kérdés: Férfias, metroszexuális vagy abszolút férfiatlan és kerülendő?

A férfi kozmetikai termékek piaca jobban virágzik mint valaha, és szakértők a leggyorsabban fejlődő ágazatnak tekintenek a férfiak szépségápolási termékeire. De vajon hol a határ? Ránctalanító és egyéb bőrápolás még egy kis korektorral belefér, de a szempillaspirál és a fénytelen férfi körömlakk már nem?

Pszichológusok szerint, a nők fogják meghatározni  a következő 5-10 év folyamán, hogy hol a határ. Az igényeink a 21. században már változnak, hiszen többnyire ápolt és kissé piperkőc férfiakra vágynak a nagyvárosi nők.

És mitől másabb az ha egy korrektorra rá van írva hogy férfiak részére, mint az ha a férj vagy élettárs a nő neszeszeréből lop ki egy kis alapozót ha egy óriási pattanás díszeleg az orra közepén?

Nektek mi a véleményetek?

 

 
 
L'HOMMERadiant Touch For Men
Megosztás:
78 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LJS 2010.03.28. 16:37:48

Sztem nem gázos. én mondjuk nem használok ilyen cuccokat, de mindenkinek szíve joga!

Stílus · http://stilus.blog.hu 2010.03.28. 16:53:44

Ez meg mit akar jelenteni?? "Most jön a kérdés: Férfias, metroszexuális vagy talán még annál is rosszabb???"

Mi / Ki az "annál is rosszabb"? Kire céloz ezzel a "rosszabb" szóval az OurFashion?

Egyébként, ez egy praktikus dolog! Miért baj az ha a szürke táskákat a szem alatt egy kicsit befedi egy férfi? Mindenki jól jár vele... A csaj azért mert "szebbet" bámul, a férfi talán jobban érzi magát tőle, stb..

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2010.03.28. 16:57:50

Én kifejezetten örülök neki - annak, hogy gyártják, és hogy használják is. Szerintem ez is hozzátartozik az igényességhez.

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2010.03.28. 17:17:58

@Stílus: boccs, nem fejeztem ki jól magam. javítottam de még most sem vagyok elégedett a kérdéssel :)

LuPuS 2010.03.28. 17:34:29

Idézve magamat Hestyle blogról, egy hasonló témában:
"Mindenki, aki eléggé igényes önön magával és kissé is törődik azzal, hogy ne csak a felszín legyen ápolt, hanem a teljes összkép, azok használtak és továbbra is használni fognak mindent (masszázs, manikűr, testápoló, bőrradír....)amivel tökéletesebbé tehetik magukat.

Lassan már M.o.-n is elfogadják, mert kissé ad magára és nem fogják esetlegesen a nemi hovatartozását firtatni. A szomorú tény, hogy mivel az emberek nagy része korlátolt gondolkodású ,ezért csak erre az egy opcióra gondolnak. S nem arra az alapvető tényre, hogy nem csak önmagunknak akarunk megfelelni, hanem például esetlegesen másnak is kellemesebb érzés végig simítani rajtunk és nem gondolja, hogy egy tatut simogat éppen."

zteny 2010.03.28. 17:54:56

Szerintem nem kerülendő, sőt. Teljesen rendben találom ha egy jól öltözött és ápolt pasi használ egy kis korrektort annak érdekében, hogy igényesebb legyen a megjelenése. Én bevallom őszintén a lakótársam korrektorából szoktam "lopni" ritkán, mondjuk ha egy pattanás helyét szeretném eltakarni.

balazsman 2010.03.28. 18:10:21

én csak feltűnő bőrhibára használok, és akkor is csak gyógyszertári korrektort, nem kozmetikait (Eucerin)
lehet, hogy még látszik is, viszont 1 nap alatt begyógyul és legalább nem piros.

lulu.- 2010.03.28. 18:13:18

szerintem nincsen azzal semmi baj, ha egy-két pattanásra korrektort ken az ember, tényleg zavaró lehet..
de azér szempillaspirál és szemceruza nélkül még lehet valaki igényes..

chabba (törölt) 2010.03.28. 19:27:31

A fáradtság jeleinek eltűntetésére túlzásnak találom. Legalábbis a személyes tapasztalataim szerint a fenti YSL funkcióját tökéletesen betölti egy kifjezetten kék karikák és puffadás elleni szemkrém, valamint a fáradtság jeleinek az eltüntetésére való arckrém.

Persze bőrhibák korrekciójára jó lehet, úgyhogy a baj inkább a termék leírásával van, mert nem azt a felhasználási területet jelöli meg, amire való.

IMHO nagyon örülök az ilyen termékek elterjedésének, ugyanis nagyon sokáig nem volt semmi, aztán csak a 10E Ft feletti kategóriában, most pedig már a "kommersz" kategóriában is elég nagy a választék. És legnagyobb meglepetésemre pl. a L'Oreal hidratálója simán lenyomja a négyszer annyiba kerülő Lancome-ot.

roadrunner 2010.03.28. 20:08:57

Honnan tudod hogy 4 eves volt a kislanya?
Ki hord manapsag ballonkabatot?
Azt hittem Columboval kiment a divatbol...........

beryl 2010.03.28. 20:21:34

Bius, picit furára sikeredett ez a cikk.
kb olyan mintha elcsodálkoznánk azon ha 1 férfi festi a haját.
viszont ha krémesebb, természetesebb és könnyebben használható mint 1 női korrektor akkor ideje vennem 1-et : D

Wannabe 2010.03.28. 20:31:33

Csak olvasgatom a kommenteket és azon tűnődöm mennyire le vagyok maradva... Ugye a szemöldökünket még nem kell csodálkozósra szedni?

chailattelove 2010.03.28. 20:40:19

a ballonkabát már egy ideje nem megy ki a divatból... szerintem amúgy nem gáz, ha egy férfit zavarnak a bőrhibái, ettől még számomra nem lesz férfiatlan.

Rebca 2010.03.28. 20:47:12

Csak ne szedjék a szemöldöküket, az borzasztó. Nem arra gondolok amikor a két szemöldök közül szedik ki, az jót tesz.

Szőkeherceg-bombanője 2010.03.28. 20:48:47

Társadalmi szokás és közmegegyezés kérdése pusztán, hogy egy férfi mennyit és hogyan sminkelhet. A mi korunkban eddig nem volt oly nagy divat. Most meg majd lesz. Régen még a szőrtelenítés sem volt divat, most meg az. Az élet már csak ilyen. :)

devadel 2010.03.28. 20:56:34

én kifejezetten örülök, hogy egyes férfiak korrektort használnak, festik a körmüket, tangabugyit húznak, és hasonlók. határozottan nő az esélyem a valódi nők körében, akik valódi férfiakra vágynak, nem majmokra.

egyébként nők esetében is kifejezetten idegenkedem az alapozótól, mert egy dolog ha messziről kell nézni, de ha már mondjuk egy puszit kéne adni a kenőcsre, az azért már gusztustalan.

és persze van konkrét előremutató javaslatom is: ha fáradt, aludja ki magát. ha öreg, békéljen meg a korával, a belső béke nagyon jól áll mindenkinek. sokkal jobban mint a korrektor.

Rebca 2010.03.28. 21:26:15

@devadel: mintha mindenki csak azért nem aludna mert nincs kedve, hogy aztán karikás legyen a szeme :D amúgy nem tudom milyen alapozókkal találkoztál, de egyáltalán nem ragad, max ha izzad az illető, az meg alapozó nélkül is ragad szóval...

StavrosMenace 2010.03.28. 21:31:23

abszolút férfiatlan és kerülendő

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.28. 21:36:45

Jól van gyerekek.
Masszázs, bőrradír, speckó férfiaknak gyártott krém okés.

Sminkcucc nem okés.
Szemöldökszedés nem okés.
(kivéve két szem között, elmegy, nekem nem kell, hál' istennek)
Nem korrektorozunk, nem púderezünk, nem alapozunk.
És nem kell a középkori trenddel jönni, amikor a rizsportól nem láttam ki. Mert akkoriban a sarokba csináltak(szépen írom) és egy hónapban egyszer mosdottak.
Jó hát ennyi a véleményem.
Mindegy.
Nem nyert hangszórót, ez a lényeg.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.28. 21:38:01

de nyilván mindenki azt csinál, amit akar.
Nálam nem nyert.

thehandsomest (törölt) 2010.03.28. 21:39:25

amíg ezt el nem olvastam, azt sem tudtam mi a korrektor. most bunkó vagyok?

Joseph Adama (törölt) 2010.03.28. 21:56:44

Jó jó, de most akkor a vádlimon a szőr maradhat, vagy az már nem trendi.
A választ köszönöm, nagyon fontos lenne számomra.

Ja és még egy kérdés. A farkatokat is visszavágjátok, mert a tevepata az trendibb? :)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.03.28. 22:01:01

@LuPuS: ja , azt épp nem, azt viszont igen, hogy egy álarcot, egy maszkot....

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.03.28. 22:01:53

devadel 2010.03.28. 20:56:34

Highfive!Habár én már levadásztam egyet,de remélem sikerrel jársz.

devadel 2010.03.28. 22:11:05

@Kremyyy: :-) a generációs különbség miatt nem értem vajon, hogy mit akarsz mondani? az miaz hogy highfive?

egyébként általában sikerrel szoktam járni, de most nem járok senkivel...

AIDS 2010.03.28. 22:26:22

én elöször is azt nem értem, h miért készült erről cikk. másodszor meg én nem használok se alapozót, se körömlakkot, se ilyen-olyan kencét, masszázsra sem járok, se semmi ilyesmi, még sem érzem magam igénytelennek, mert ez nem azt jelenti, h büdös lennék meg ápolatlan. az meg, hogy trendi-e avagy sem, hát... szal' nem nagyon érdekel.
ráadásul a nők is szeretnek, szóval nem kell több ezer ft-t kiadnom elkeseredésembe mindenféle szarságra..

[c] 2010.03.28. 22:29:04

@devadel: A gyulladt pattanás egyik nemnél sem szexi.
Attól, hogy a delikvens lekeni egy kevés szárító hatású korrektorral (korrektor != alapozó), még nem esik le a farka.

Nem azonos kategória a körömlakkozással, és a sminkhez sincs semmi köze.

[c] 2010.03.28. 22:33:46

@AIDS: "ez nem azt jelenti, h büdös lennék meg ápolatlan. az meg, hogy trendi-e avagy sem"

Persze, hogy nem, de pusztán korrektorról volt szó, nem cukimuki-trendirózsaszín körömlakkokról. A korrektorban nincs semmi picsás, csupán arra szolgál, hogy elfedjen egy pattanást.

Megjegyzem, én sem használok sem alapozót, sem körömlakkot, sem szemfestéket, a hajamat gyakran vágom saját kezűleg etc. De korrektort - azon ritka alkalmakkor, amikor szükséges - igen. Mutogatnám inkább a ragyámat?

allél 2010.03.28. 22:36:37

Szerintem rossz a kérdés. Ha korrektort szeretne egy férfi, kenje. Szemceruza? Hajrá.

De miért kell nemre szabott korrektor? Miért nem működik nekik a régi/"női"?

Átokfajzat 2010.03.28. 22:39:17

olyan szó, hogy másabb, nincs a magyarban, még mindig, szólnék csak csendben.

gabesz7004 2010.03.28. 22:53:20

@devadel: A highfive egy pacsi fej felett. High, mert magasan adják, five, mert adsz-kpsz egy ötöst. Vágod? Akkor csapj alá! Süti! :) Ha generációs mondatértelmezési gondod van, konzultálj a gyerkőcöddel! :)

Szerintem a korrektor, korrekt dolog, én használom x éve, ha pattanásom van. A szőtelenítés "odalent", a két szemöldök között és hónaljban alap. Sőt én a mellkasomat is szoktam ,mert nem komálom a David Hasselhof stílust (alapvetően utálok minden szőrszálat), de ettől még hetero maradok.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.03.28. 23:16:17

Nem a végeláthatatlan éjszakai tárgyalások eredménye a táska a szem alatt (benne voltam a sűrűjében, tudom, hogy ilyen nem minden nap van) hanem az éjszakázásé. A püffedést (ami pedig az alkoholizmus kísérőjegye) semmiféle korrektor nem tünteti el (lásd: Pálffy István feje).

Aki szar életmódot visz, az használjon korrektort, körömlakkot és ceruzát (igazság szerint nem tudom, hogy azt pontosan mire használják). Nem irigylem tőlük. Azokat a csajokat se, akiket befűznek a megjelenésükkel, életükkel, azzal, amit kínálni tudnak nekik.

devadel 2010.03.28. 23:24:56

@gabesz7004: a hájfájv köszi, a gyerek még most fog belemenni ebbe a korba :-)

a többiről meg, az egyik alkalmi barátnőm (szőke, plaza, fitnesz, ilyenek...) nemrég mesélte, hogy megtalálta az igazit. egy hétre rá mesélte, hogy mégse, mert képzeljem el szőrteleníti a mellét. és elborzadva nézett.

szóval továbbra is hajrá, én támogatom, hadd hulljon a konkurrencia, nekem csak jó :-)

Amiel 2010.03.28. 23:25:08

Szerintem nem ciki. Egy kis korrektor (főleg a jó minőségűek) meg sem látszik. Eltünteti amit kell, de nem feltűnő. A lényeg pedig szerintem nem az, hogy ki mit gondol, hanem hogy aki használja, az jobban érzi magát. Magabiztosabb lesz, mert nem mindenki a karikás szemeit vagy a pattanását bámulja.

Szőrtelenítés is rendben van, ha szükséges.

Körömlakkról még nem hallottam, pedig vannak férfi vendégeim (manikűrös vagyok). Főként 30-40 éves férfiak, olyan beosztásban ahol ápoltan "kell" megjelenni. És valószínűleg szakmai ártalom, de először egy férfi kezét nézem meg...

Dr. jegeket_bérleteket 2010.03.28. 23:28:25

Nálunk a főszerkesztő használ korrektort... wehhehe, akkor ő most b.u.z.i-e vagy metrószekszuális?

devadel 2010.03.28. 23:30:13

@lúzer_: a férfiember (egyébként szerintem a nő is) belenéz a tükörbe, megállapítja hogy ez vagyok én, azonosul önmagával, nem "kenőcsli testét, lelkét" (bánkbán)

egészséges embernél mondjuk évente egyszer van egy gyulladt pattanás, az egy-három nap. bele kell férjen.

ha meg egész évben tiszta ragya vagy, nem a korrektor fog segíteni, hanem a jó levegő, helyes táplálkozás, megbékélés magaddal és a világgal, rendszeres szexuális élet.

fentiek egyébként külön-külön és együtt is sokkal jobbak, mint reggelente átfesteni magadat :-)

devadel 2010.03.28. 23:43:01

@Rebca: drága, nagyon sok évi topmenedzsment tapasztalat után teljes meggyőződéssel állítom, hogy a topmenedzserek akkor kialvatlanok, amikor kialvatlanok akarnak lenni. döntés kérdése, bár megengedem, nem könnyű döntés, mert egyszerűbb az irodában a kurvanagyászt játszani éjjelig, hajtogatva hogy a családomért teszem, mint egy kicsit hazamenni a családodhoz, és jáccani a gyerekkel. de ez offtopic.

viszont on: csajom izzadságát szeretem, különösen ha együtt izzadunk, ha érted...
olvadó mázt arcon nem szeretem. rosszagú-rosszízű, na.

és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy a nők nagyobbik része az elmúlt 100 év alatt nem tanulta meg tisztességesen feltenni az alapozót. mi lesz akkor a férfiakkal, akik még csak most kezdik?????

Chapell 2010.03.28. 23:56:34

@devadel: Olyan jó amikor az emberek nem látnak tovább az orruknál és azt hiszik mindenkire igaz ami rájuk. Képzeld a tinédzserek közt az egészségesek is szenvednek a pattanásoktól, bőrhibáktól. Felnőttek is, és mondjuk ha éppen az az 1-3 nap (ami egyébként egészséges embernél is évente többször 1-3 nap) akkor van, amikor a fejednek egy kamera közelijén kell virítania vagy fényképen,nem biztos hogy örülni fogsz a homlokod közepén lévő hatalmas piros ragyának. Erre van a korrektor. Nem arra, hogy a ronda fejedből szépet faragj az év 365 napján.

daraltbel 2010.03.29. 00:05:58

"bombaként robbant"? Érdekes, hozzám nem hallatszott el. :)

devadel 2010.03.29. 00:08:48

@Chapell: ha volnál kedves elolvasni azt az egyébként érdekes posztot, amiről most itt beszélgetünk, akkor tudnád, hogy nem arról folyik a vita, hogy a szinészek és tévébemondók sminkeljék-e magukat munkájuk során, hanem hogy általában a férfiak sminkeljék-e magukat, és ennek ki szerint hol a határa.

és nem, az egészségesek nem szenvednek bőrhibától. a valódi bőrhiba valaminek a tünete. a vélt bőrhiba felfújása pedig lelki probléma tünete.

persze tudom én, hogy vannak olyan emberek, akiknek el van rontva az egész hetük ha reggel pattanásra ébrednek, de nekik Gaultier bácsi igazán kitalálhatna végre egy jó kis agykorrektort.

ez az én véleményem. a tied lehet más :-)

Gera 2010.03.29. 00:16:06

Szerintem nem gáz, ha valaki használ ilyesmit, de elvárás azért ne legyen, mert most mondom, hogy én a büdös életben nem fogok semmit magamra kenni, pedig nem tartom magam igénytelennek :)

pucros 2010.03.29. 00:52:25

Halálkomolyan: azt hittem, arról van szó, hogy a férfias bloggernek külön szolgája van a helyesírási hibák kigyomlálására...

pucros 2010.03.29. 00:55:09

...vagy ellenkezőleg, inkább az a férfias, ha felvállalja, hogy ennyit tud?

Mint látjátok, az igazán férfias az, ha az embernek halvány fogalma sincs a "korrektor" szó itt használt jelentéséről:)

aljaskuszobab 2010.03.29. 01:08:27

engem nem zavar ha karikás a szemem, ezért nem fogom összefesteni az arcom.

de persze egy igazi neandervölgyi vadállat vagyok, hiszek benne, hogy egy nőnek kéne megszülnie egy férfi gyerekét, meg ilyenek...

Agresszív Kamionsofőr 2010.03.29. 01:40:53

Nem vagyok én valami hülye buzi, hogy minden szart magamra kenjek! Gyomron térdelem a tükör előtt pipiskedő köcsögöket!!

Bambano 2010.03.29. 02:08:51

Pasiknak egy rendes szappan, valami elfogadható dezodor, hogy közel lehessen menni hozzájuk meg egy rendes hajsampon. Ezen túlmenően aki nem bírja a szakállt, az még a borotválkozási cuccait sorolja ide.

A pasiknál ennyi a készlet, ami ennél több, annak évi egy felvonulás jut az Andrássyn.

2010.03.29. 02:14:52

Azért baj, ha egy faszi keni magát, mert neki nem az a dolga, hogy ne legyenek táskák a szeme alatt.

Mondjuk, szerintem egy nőnek sem az a dolga.

Ez a büdös, képmutató világ, ez meg legfőképp sem dolga senkinek. Mégis ez megy. Mert az ember birka, abból is a büdösebb, képmutatóbb fajta.

2010.03.29. 02:16:44

jut eszembe, kéne szarkicsinyítő étrendkiegészítő for men, hogy olyan kicsit szarjunk, mint a nők, oszt' hátha nem lesz, csak épp oly büdös, mint a nőké. kövér nők is nyomathatnák. HAHA!

hülyeség az egész.

Bölcs Lázadó · http://bolcslazado.blogspot.com 2010.03.29. 04:32:28

Pedig a sztoriban ott a megfejtés. A 4 éves gyerekének vette, hogy a napi vitamin végbélkúpot egymaga is fel tudja helyezni magának anélkül hogy rendszeresen csuklóig összeszarozná a kis kézfejét.

b. á. 2010.03.29. 04:38:20

Végigolvastam az összes kommentet és az a benyomásom, hogy ide gyakorlatilag csak olyan írt, akinek nincsenek is súlyosabb bőrhibája vagy bőrproblémája. Nekem gyógyszer-mellékhatásként jönnének a pattanások hatezerrel, ha akár csak egy napra is kihagynám azt a a hatóanyag kombinációt, amit magam tapasztaltam ki. [La'roche-Posay Effaclar, Clinique extrém érzékeny bőrre belőtt termékvonal]. Ugyanis amikor elmentem az X egyetem bőrgyógyászati és kozmetológiai klinikáljára, mondtam, valszeg gyógyszermellékhatás, valamit tenni kellene, azt mondta az orvos, hogy ezzel együtt kell élni, hormon-analógot meg nem ír fel, nem lehet mit tenni. Érted, "nem lehet", egy kozmetológiai szakrendelésen. OMG. Ez után én magam tapasztaltam ki, hogy hogyan oldható meg a dolog. (elvileg molekuláris biológus végzettségem lesz, ha lesz)

Először is, lényegi véleményt csak az tud mondani, akinek tényleg problémás a bőre, ilyen emberből viszont jóval kevesebb van. Másodszor a Rossmant és a DM-et meg hasonló szarokat el lehet felejteni, mert az összes ottani termék hatástalan, amit próbáltam, leszámítva a Neutrogena mélytisztítót, de az van gyógyszertárban és a Douglas-ban is. Harmadszor, fel kell készülni rá, hogy a jó hatóanyag kurva drága, azaz Effaclar M-L-Duo-H [gyógyszertár], Clinique Anti-Blemish v Skin supplies for men-termékvonal [Douglas]. Az meg alap, hogy az arcom reggel és este nagyon alaposan meg kell mosnom zuhany alatt.

A fő probléma, hogy ha hirtelen bőrproblémád jelenik meg és megkérdezed a Douglas-ban [akármelyikben] az eladó sunát, hogy mit javasol, minden szart rád akar sózni, ami alsó hangon 15-20 ezer HUF lenne és gyakorlatilag fölösleges. Azaz pl. mélytisztítóból jó a 2 ezer HUF-os Neutrogena is, de ő az 5-6 ezer forintos fasztudja melyiket adná, másrészt ne hidd azt, hogy fél fokkal is jobban ért hozzá az eladó, csak azért, mert ott dolgozik. A férfi szemránckrém, meg ilyesmi szerintem marketing, buziság, mert a táskás szem nem olyan fokú probléma. Meg az, hogy buziság vagy tényleg szükséges, attól függ, hogy mennyire nagy a gáz. Azaz pasiként ne használj alapozót [az ugyanaz, mint a púder?], hacsak nem vagy leprás vagy buzi. Viszont nekem korrektort használnom kell, ha valamilyen okból megsérül az arcbőröm, mert még mindig kevésbé feltűnő, mint a sérülés. Az más kérdés, hogy a tényleg ember-színű korrektor szintén drága, mint a vesztés és a hülye eladó hát persze, hogy nem tudja megmondani, hogy a vásárlónak melyik lenne jó, kézfejen fölösleges kipróbálni, mert az teljesen más, pasiként meg egy üzletben nem állnék neki magamra kenetni minden szart. Így körülbelülre tudtam olyan korrektort választani, ami a bőröm színének megfelel.

Szóval még egyszer – nagyon sok ilyen újonnan brandelt termék tényleg csak marketing, eleve sokkal többen veszik, mint ahány pasinak ténylegesen szüksége lenne rá (hacsak nincs egy vérbő meleg beütése vagy komolyabb bőrproblémája a vevőnek). Pont ezért, csak súlyosabb esetekben mutatkozik meg ezeknek a méregdrága cuccoknak az objektíven mérhető hatékonysága, ezért marketing-bullshit még az is, hogy ennyi meg annyi érzékeny bőrű személyen próbálták ki, hiszen egy-egy kozmetológiai tesztre eleve az megy és csak olyan személy alkalmazhatnak (!!), akinek nincs súlyosabb bőrhibája. Azaz a tesztelés önmaga komédiája.

Most kommentben nem állnék neki leszámolni azokkal a segghülye hiedelmekkel, amiket még a háziorvosok is terjesztenek a mai napig, mint például, hogy szárazon kell tartani a bőrt, az alkoholos tonizálás hatékony (persze az lehet, ha valaki már nem látszik a retektől és felül is fertőzte a saját bőrét) vagy éppen, hogy a pattanásokat baktériumok okozzák. (LOL, a faggyú zsírsav-összetetétel eltolódása okozza, azaz olyan helyen indul, ahol eleve nem is fordulnak elő olyan baktériumok.)

Csore60 2010.03.29. 07:03:55

Voltak korok, amikor a férfiak legalább olyan díszesen öltöztek, mint a nők, és sminkeltek is, rizsporozták, pirosították az arcukat... Elég szörnyű lehetett, de ha akkoriban valaki meg merte kérdőjelezni mondjuk egy francia ficsúr férfiasságát, könnyen kardélen találhatta magát.
Manapság a nők könnyen elvesztik a mértéket, ha sminkről van szó, remélem, a pasik nem fogják.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.29. 07:59:16

@Csore60: Vagy egy maja törzsfőnök férfiasságát.
De tényleg így van,régen több társadalomban is sokkal csicsásabban öltözködtek a pasik.Sok ékszer smink satöbbi.SS

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.29. 08:07:21

@devadel: És fogadok hogy inkább dobta a pasit,mint sem megmondta volna neki hogy vazzeg le ne merd beretválni a mellkasodat mert én szőrösen szeretem!
Egyébként a szőrös férfiakat szeretem én is és ha borostás.

vivax 2010.03.29. 08:10:34

sminkelő, bababőrű, borotvált lábú, festett, fazonra nyírt arcszőrzetű férfiak hejj.
lapátot a kezükbe és nyomás kátyúzni!

gabesz7004 2010.03.29. 08:14:50

@devadel: látom egyetértünk! :) Én azt szoktam mondani, hogy jó hogy vannak buzik, mert így több nőt hagynak a normális férfiaknak! :) A baj a leszbikusokkal van, mert ők akarják lecsapni elöttünk a jó csajokat!

ROBERTO 2010.03.29. 08:22:18

Erről az egészről csak egy dolog jut eszembe, mégpedig a Rendőrakadémia x. része, amikor a gonosz rendőrtisztnek leragasztják a szemöldökét, majd egy erős rántással eltávolítják... és ez a rendőrtiszt (bár nem jószántából) látogatást tesz a "kék Osztriga" bárban.

Aki férfi nem festi magát, kivéve ha buzi. Nem kell kerülgetni a forró kását, van elég buzi, nekik már megéri sminkcuccokat gyártani. Erről van szó, kár belőle "ügyet" csinálni

pecsabi (törölt) · http://hedgehodgy.franksharman.com/ 2010.03.29. 08:25:01

csak egyet szeretnék megtudni a sok komment végigolvasása után: honnan vesztitek, hogy a melegek sminkelik magukat nagyobb arányban mint a heterók?

devadel 2010.03.29. 08:33:45

@Gempacsöki Boborján: persze hogy dobta. merthogy ha egy pasinak eszébe jut borotválni a mellkasát, ott nem csak a csupasz mellkassal van baj, hanem a világ dolgaihoz való általános hozzáállással is.

a visszanövesztés csak tüneti kezelés volna. na.

devadel 2010.03.29. 08:35:44

@pecsabi: a meleg férfiakról él egy olyan képzet, hogy igyekszenek erősen nőiesen viselkedni. a meleg férfiak jelentős része ezt a képzetet minden erejével alátámasztja.

Ilovechubbygirl 2010.03.29. 08:39:02

Hányinger,férfiatlan és undorító!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hümüzhümümüz 2010.03.29. 08:55:43

Ööö, nekem ezzel van 2 problémám...:
- Mi a különbség az alapozó és a korrektor között? Púder alá nem mindegy, hogy mi kerül?
- Pasik nem használhatják a női korrektort, púdert, alapozót?

Többi világos. A férfiaknak szánt krémeknek pasis az illatuk. Erre magamtól is rájöttem. :) Van Nivea Q10-es hidratálóm, meg Loreal "stay matt" krémem és mindkettő férfias illatú. :)

Ja, szerintem pasiknak is kell ápolni az arcbőrük. Borotválás (test), szemöldökszedés viszont gáz (kivétel középről), szerintem.

Hümüzhümümüz 2010.03.29. 09:01:13

@Hümüzhümümüz:

Az is lehet, hogy a gyártók direkt, férfiknak ártó komponenseket építenek a női kencékbe, hogy leégjen az arcunk. :S

[c] 2010.03.29. 09:09:14

@devadel: Mondom, nem vakolatról beszélek.
Valóban, egy egészséges emberen ritkán jön ki pattanás, de férfinál a gyulladt szőrtüsző nem olyan ritka (arcon). Persze a korrektor csupán elfedi, nem mulasztja el.
Én ezt még nem tartom "önhamisításnak".

[c] 2010.03.29. 09:11:51

@devadel: A bőrhibák kialakulásához elég pusztán annyi, hogy keveset vagy friss levegőn.
Persze erre marha egyszerű a megoldás - vonszold ki a segged a természetbe -, de a zajos hétköznapokon gyakran elfelejtődik.

[c] 2010.03.29. 09:17:54

@aljaskuszobab: Ugyan már, ez pusztán kulturális szokások kérdése. Az ókori egyiptomi és a görög férfiak nagy gondot fordítottak a testápolásra. Nem rettegtek folyton, hogy jajmileszhabuzinaknéznek (persze a görögök a homoszexualitáshoz is másképp álltak hozzá).

[c] 2010.03.29. 09:18:38

@killersalmons: Miből gondolod, hogy a nők kicsit szarnak? Statisztikai adatok? :)

nyeglejo 2010.03.29. 09:22:23

"kissé piperkőc férfiakra vágynak a nagyvárosi nők"

Én meg olyan nőkre vágyom, akik képesek leírni egy oldalt helyesírási hiba nélkül.

Gekko 2010.03.29. 09:35:42

WTF? Vas és izzadság, nap és szél. Némi adrenalin.

Ja, és a férfi jelzőt plz., hagyjuk meg a férfiakra...

gyz 2010.03.29. 09:48:07

1. az ápoltság alapja a tisztaság, testileg, ruhailag.

2. aki férfiként ennél tovább megy, az jobban szereti a saját testét, mint a nőét, ergo jobban érdeklődik a férfitest iránt, mint a női iránt, vagyis vagy nárcisztikus vagy buzi.

az első típus az, akire a nők egy rétege még ugrik, de családot ő se fog alapítani.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.29. 13:36:20

@lúzer_: A farka lehet hogy nem esik le, de lehet hogy könnyebben magába szippant egyet. :)

Na mindegy, a sminkelés nekem kicsit erős egy _férfinál_. Homár fiuk nyilván kenik fenik magukat, de egy heteronál szvsz ez már kemény. A hajlam azért ott figyel.

troll · http://picsogo.blog.hu/ 2010.03.29. 13:45:40

@lúzer_: "Nem rettegtek folyton, hogy jajmileszhabuzinaknéznek"

:D

nyilván nem, a görögök férfiak adták azért rendesen egymásnak az ívet. Nem csoda hogy ott gyakoribb volt a férfi kencefice. :)

Sunrise 2010.03.29. 14:10:08

Ahogy olvasom eléggé megoszlanak a vélemények a "férfi" korrektorról, pedig semmiben sem különbözik a férfi sampontól, tusfürdőtől,testápolótól. Miért ne lehetne egy nehéz nap, éjszaka után a férfiaknak is ráncba szedni magukat? Ez a korrektor dolog is olyan mint a magassarkú, nyilván Marika néni sem tűsarkúban fog menni takarítani..... de attól még ha privát programja van kirittyentheti magát!

2010.03.30. 02:31:50

@lúzer_: fizikailag képtelenek egy pufajkaujjnyi méretűre. ámde - bár tagadják már közvetlenül szarás után is - büdöset, azt tudnak. csak szerintük nem büdös.

mAsNi 2010.03.30. 08:33:33

@Átokfajzat: hopp ...!grammar police!:)

luellla 2010.03.30. 18:13:12

szeritnem teljesen rendben van, ha egy pasi ápolja magát és ha ettől jobban érzi magát akkor csinálja bár tényleg kicsit sok...mellesleg nem lehet jó érzés, ha a borostás pasid arcáról lecsókolod a sminket...

rétiboglárka 2010.03.31. 14:33:45

...^.^...ha egy fiú/férfi attól érzi jobban magát, ha le van alapozva, akkor rajta...Mondjuk engem is érdekelne, mi lehet a ffi/női alapozó közötti különbség...(Amúgy az éppen nagyon gyulladt és vörös pattanásokat nem is lehet rendesen lekorrektorozni...valahogy nem marad meg rajtuk az anyag....0.0")
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása