OurFashion

Fiús lányos

2010.március.24. 12:26

**Anna**

17 komment

A nők szinte kivétel nélkül mindent átvettek a férfiak ruhadarabjai közül. Kezdődött a nadrággal, nyakkendő, öltöny, zakó vagy ing, mindegyik helyet kapott a lányok ruhásszekrényeiben is.

Az legújabb őrületem a nőiesített elegáns férficipő, ám szerencsére már csillapítottam ősszel Londonban a vágyamat az első képen látható lila metál Aldo csodával. Ha valakit szintén elkap a gépszíj, csak fáradjon be itthon a Zarába vagy a H&M be, és máris magáévá tehet egy hasonló darabot. Csinos és különleges, mindenkinek ajánlom tavaszra. Amióta hordom a sajátomat, azt veszem észre, hogy az utcán és a metrón egyaránt mindenki a lábamat bámulja.

Megosztás:
17 komment

Címkék: tavasz cipő tavasz 2010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.03.24. 13:32:28

Azt hiszem, nem annyira az én világom a hagyományos bokánál véget érő cipellő, erősíti a bokát, a vádlit, az meg nekem nem tesz jót.
Amúgy a virágos, és az utolsó képen szereplő nem rossz darab.

kate7 2010.03.24. 15:20:50

Ez az egyetlen dolog, amit tizenéves koromtól kezdve irigylek a férfiaktól. Mindig megcsodálom a kirakatokban a gyönyörű félcipőket. Szerencsére eddig mindig találtam női változatban is megfelelőt, de szerintem valahogyan a női modellek veszítenek az eleganciából.

Fashionlover 2010.03.24. 16:42:22

Nekem nem nagyon jönnek be a férfias cipők, de az első kettő az nagyon szííípp!!!:) Az azért elfogadnám!!

mariannn 2010.03.24. 17:36:48

Nekem viszont nagyon bejönnek! Már van egy világosbarnám és imádom! :)
h&m-ben, zarában még nem láttam hasonlókat, de ezek szerint nem jártam eléggé nyitott szemmel...na majd most!

greenjade 2010.03.24. 18:16:29

Szerintem egy nő ne hordjon már ilyen cipőt... Ez az egyetlen olyan dolog, amit ciki átvenni a férfiaktól, ha valaki ilyet vesz fel, szerintem elveszíti a nőiességét teljes mértékben... Mindig megmosolyogtam azokat, akiken ilyeneket látok, lehet téged is ezért néznek a metrón :D

betonpanda 2010.03.24. 18:24:50

IMÁDOM! eddig egy feketém van, de szeretnék egy színeset is.

katarocks 2010.03.24. 19:57:41

ősz óta minden vágyam egy ilyen cipő, de sehol nem látok. egyedül a vagabondban van, de annál vmi olcsóbbra gondoltam. zara, h&m semmi, főleg, hogy ott nekem nagyon kényelmetlenek a cipők, plusz 41-es a lábam, és ott minden egy fél számmal kisebb, szóval így gáz.

mesefigura 2010.03.24. 20:17:59

nekem királykék van, nyár végi leárazásból asos.com-on, akár 10 fontért:)

mAsNi 2010.03.24. 21:48:41

Bevallom, az ilyen cipők nekem jobban tetszenek lányok lábán, mint fiúkén. Lehet, hogy ez gáz?:D

*masniphilo.blogspot.com*

Style&Budapest · http://styleandbudapest.blog.hu/ 2010.03.24. 21:52:58

jájj, de gyönyörűek! a lila is, a virágos is, meg a klasszik fekete-fehér is!

CsőrösTeve 2010.03.26. 13:34:29

Sziasztok,
eddig csak olvasóként voltam jelen, de ez a poszt per pillanat húsba vágó kérdés számomra :O

Épp ilyen cipőt keresek feketében!

2 éve már vettem a Zarában lakk felsőrésszel, de most bőrből szeretnék.

Körbe is néztem a városban, a következőket találtam ( talán segítség azoknak, akik még hasonlót keresnek):

első utam a Vagabondba vezetett, van is nekik, de horror áron:S (ill. az orr kialakítása nem is pont olyan, mint amit elképzeltem)

A Zarában álomszép, vajszínű, magukhoz képest TÉNYLEG nagyon igényes kivitellel elkészített cipőt árulnak, 21ezerért.

Az Árkádban a Branch-ban (?) a földszinti bejárathoz közel van nagyon szép barnában és le is van értékelve 11ezerre.
Feketében is árulnak, de fehérrel van megvarrva, úgyh ez megint csak nem..

A Váci utcai H&M is tart ilyesmit(a többiben nem láttam), múlt héten be is ruháztam egyre, 5990 volt.
Tegnap vittem vissza, elöl és hátul teljesen lekopott a bőr/műbőr/akármi...:SSS
Szóval attól mindenkit óvok!!!

Turisként folyamatosan nézem ott is, hátha..de eddig semmi.

Bocs, ha hosszú voltam így elsőre!
Ha valaki tud esetleg lelőhelyet, segítsen légyszi!!!
Köszi :-)

katarocks 2010.03.26. 21:39:23

@CsőrösTeve: akkor hasonló cipőben járunk, tapasztalat dettó ugyanez. én a Király utcában egy olasz cipőket áruló boltban találtam még jan. vége felé, de már csak 36-37-es volt belőle :( pedig azok nagyon szép bőrök voltak.

CsőrösTeve 2010.03.27. 09:57:04

@katarocks: pontosan merre van ez a bolt? Megnézném, hátha azóta feltöltötték a készletet...
Közben eszembe jutott, h kínomban még a Pimkie-ben is jártam, ők árulnak velúr felsőrésszel ilyesmi cipőt.
De nem volt túl meggyőző..

katarocks 2010.03.27. 12:32:34

@CsőrösTeve: a Teréz krt-ról bemész a Király utcába a Deák felé és nem kell sokat gyalogolni befelé. van ott egy esküvői ruhaszalon (Igen szalon), még az előtt van a krt. felé, azt tudom :)

planpony 2010.03.28. 18:40:18

@CsőrösTeve:
én is már hosszú ideje kerestem ilyesmi cipőt. de mostmár megvan, ebay-en találtam rá. íme:
cgi.ebay.com/FG-WOMENS-unique-lace-string-flat-simple-shoes_W0QQitemZ150427767552QQcmdZViewItemQQptZUS_Women_s_Shoes?var=&hash=item68c65301d1

még az ára is rendben van...

CsőrösTeve 2010.03.29. 08:47:15

katarocks: köszi, holnap megnézem!

planpony: hűűűűű!!! Nem kenyerem az irigykedés, de most NAGYON-NAGYON...!!!!!
Sajnos nincs dombornyomású kártyám az ebay-ezéshez :S

hopp-hopp 2010.04.02. 14:00:29

fekete-fehér - maffiozó cipő - nagy álom de sajna 33-34es méretben ilyet nem gyártanak :(
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása