OurFashion

Nagy Glamour Gála körkép

2010.március.22. 11:16

*Bianka*

15 komment

Keveset beszélünk a hazai sztárok öltözködéséről, de most itt van egy remek esemény, amit kibeszélhetünk, hiszen a csütörtökön megrendezett Glamour Woman of the Year gálán rengeteg hazai személy megjelent.

De lássuk előbb azokat a díjazottakat, akik nekünk számítanak itt a blogon:

Az év divattervezője: Konsánszky Dóra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tavalyi év sikerei után (Párizs, Bécs, Amszterdam) talán nem csoda, hogy az év divattervezője Konsánszky Dóra lett, a díjat a magazin főszerkesztője, Maroy Krisztina adta át, akit szintén a tervezőnő öltöztetett fel erre az estére. A zakó szerintem remekül állt Krisztinának és tökéletesen eltalálta a stílusát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Az év modellje: Ebergényi Réka

Legalább annyira örültem Réka győzelmének, mint a díj átadója Lakatos Márk. Szerintem a modell fantasztikusan nézett ki, remek volt a kisugárzása és nagyon stílusosan volt felöltözve. Megérdemelte az elismerést.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most lássuk, ki milyen szettben érkezett a gálára:

Király Linda a legjobb énekesnő kategóriában volt jelölt. Természetesen senki sem lepődött meg, hogy Náray ruhában érkezett és azon sem, hogy Hajas Laci készítette a haját. Az összeállítás a legnagyobb jóindulattal is kicsit merdek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A modell kategória jelöltjei: Mihalik Enikő, Réka és Gigi. Gigi a USE-tól választott ruhát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rúzsa Magdi az év legjobb énekese Cavalli ruhában vette át a díjat. A ruha nekem személy szerint nagyon nem tetszett, de már  anno a kifutón sem varázsolt el a zöld kigyóminta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zséda mint mindig most is tetőtöl talpig Louis Vuittonban:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Az év műsorvezetője Ördög Nóra szintén Náray ruhában. Hajas László készítette a haját, ami nem kis feltűnést keltett pozitív és negatív visszhanggal egyaránt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilu az eseményre egy Mojzes Dóra ruhát választott. A felső nekem nagyon tetszett, a leopárdmintás szoknya már kevésbé:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Az év színésznője Oroszlán Szonja Gucciban érkezett. A ruha tökéletesen passzolt a színésznő személyiségéhez:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

coco 2010.03.22. 11:40:18

Konsánszky Dóra: nagyon örülök a sikerének, de személy szerint Abodi Dórának drukkoltam :)
Király Linda: ezt a külsőt nem tudom értelmezni. persze ha viccnek szánta, akkor OK.
a modellek nagyon szépek. Rúzsa Magdi ruhája nekem sem tetszik, Zséda szerintem jól néz ki, mint általában, de én valami finomabb cipőt választottam volna.
Ördög Nóra: túl keményen próbálkozik, nagyon erőltetett.
Lilu: nekem nagyon nem tetszik.
Oroszlán Szonja: szép, de nekem a szín nem a kedvencem.

cucmo 2010.03.22. 12:22:32

Hali, én hiányoltam Srej Zsófit! Szerintem őt illette volna meg....ez a haj díj nem volt kissé erőltetett?

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.03.22. 12:57:43

Nekem Zséda öltözéke tetszik a legjobban, de a haja szerintem nagyon fura... Nem tetszik.

LuPuS 2010.03.22. 17:02:39

@coco : annyival kiegészítve, hogy Ördög Nóra túl akart pörögni mindenkin és a a narancssárga cipőjével sikerült is, csak a negatívtartomány tudta erősíteni.

@HeStyle: Zséda egy gyermek után is gyönyörű és nem azért került be, mert éppen a Bors vagy a Blikk írt róla valamilyen komoly tartalmú cikket :)

Fashionlover 2010.03.22. 17:13:43

Hát én minden győztesnek gratulálok!! Bár az év divattervezője díjat nem épp Konsánszky Dórának adtam volna, látván az utolsó kollekcióját, amiben szerintem semmi fantázia nincs!! Bocsánat a nyers fogalmazásért, de én így érzem!!

mucurka 2010.03.22. 17:17:41

szerintem csak a modellek voltak csinosak

beryl 2010.03.22. 18:32:23

ez az Ebergényi Réka olyan mint 1 kis tündér

katarocks 2010.03.22. 20:45:20

Konsánszky Dóra a haját átgondolhatta volna.
Ebergényi Réka csini volt, de Srej Zsófinál kellett volna landolnia a díjnak.
Király Linda: szegény..
Rúzsa Magdi: a tipikus példája a dizájner ruhát veszek fel, mert az, de a ruha maga béna (és a magyar sztárok ezt mindig Cavallival teszik)
Zséda: alacsony egy bokacsizmához. tavaly is nagyon bénán nézett ki LV-ban. előbbi eset újra.
Ördög N. kritikán aluli.
Lilu: ezt a felsőt Kapócs Zsókán is láttam már. nem tetszik, de legalább vmi izgi + magyar tervezőért pluszpont.
Oroszlán Szonja: túl nagy rizikót nem vállalt, de csini, jól áll neki a ruha, a haja béna.

mademoisellehenriett · http://beautifulblueberry.blogspot.com/ 2010.03.22. 21:42:48

Hajas milyen frizurákat csinált atyaég :O már pár napja láttam a képeket, azóta se tértem napirendre felettük... (amúgy linda hajának az alap ötlete biztos chanel utolsó kollekciójából lett lopva :D elég bénán :D)

luellla 2010.03.22. 21:54:17

nagyon sajnálom hogy ezt az első ami eszembe jut de a magyar "sztárok" még mindig annyira szánalmasak...nem értem miért kell tetőtől talpig ugyanazt viselni mindig, miért nincs fantázia, és főleg miért nincs ízlés???
ha szegény magdit csak a rettent cavalli tudta szpozorálni ezzel a rettenet ruhával, jobb lett volna, ha egy régi, márkátlan de ízléses kis feketét választ. és azok a frizurák az ördög hajában mintha tüzet raktak volna...vállalhatatlan a magyar "elit"

luellla 2010.03.22. 21:55:30

@luellla: tisztelen a nagyon ritka kivételnek persze - akit itt egy személyben ebergényi réka testesít meg

amerea 2010.03.22. 22:22:49

Reka es Szonja jol neznek ki.
Kiraly Linda mint egy otveneves matrona. Ordog Norinak meg karikalabai vannak...

Purell 2010.03.23. 08:32:35

tisztelet a kivételnek de miért van mindenki nyomorult hollónak öltözve?

zsizsika · http://zsuzsmox.blogspot.com/ 2010.03.24. 11:38:16

Nekem Oroszlán Szonja öltözete tetszik legjobban.
Szerintem Lilu merész ugyan úgy mint Ördög Nóra haja.
Zséda és Ebergényi Réka nagyon szép úgy gondolom, viszont Ruzsa Magdin ez a zöld nem annyira áll jól.
Király Linda hajában az a virág....

szamoca@Shaw.ca 2010.03.28. 04:04:32

Azt latom ezeken a lanyokon/ elsosorban nagyon veznak/egy jokora dinye elferne a labuk kozott\ masodsorban ezek a ruhak/ hajmeresztoek/semmi noiesseg csinossag/es meg az a Gigi nevu kulon randa/tukorbe nezhetne neha....sajnalom ez a velemenyem-Tisztelettel
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása