OurFashion

Love or Hate - Még élnek?!

2010.március.22. 21:47

**Anna**

7 komment

A divat akkor jó, ha feszegeti a határokat, ha megosztja az embereket, néha pedig az egészen undorító dolgok is szépek lesznek tőle. Számomra ilyenek Dominic Jones munkái, amik a márciusi Vice magazinban jelentek meg. Amitől egyébként kifejezetten viszolyognék az ezeken a fotókon számomra amolyan művészi értelmet nyer. Bevallom azért, a csigáktól sikítok ha túl közel kerülnek hozzám, de így fotón egészen barátságosnak tűnnek. Ötletnek egyszerűen fantasztikus, de nincs az a pénz, amiért magamra cuppantanám ezt az élő ékszert. Már ha valóban élnek, én nem csak a számítógépes programok csodája a fotó. A polipkar meg úgy természetességében is gyönyörű és különleges, a fekete madzagot viszont hatalmas gyöngyökre cserélném. Nekem love döglött halastul, mindenestül. Nyáron bunda helyett oktopusz mellényt mindenkinek! 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fashionlover 2010.03.22. 21:55:57

Az első kép az nagyon jóó!!!:) A többitől még egy kicsit idegenkedem!!

luellla 2010.03.22. 22:00:48

nagyon love és szerintem így nem annyira gusztustalanok ezek a dolgok, mert teljesen új értelmet nyernek. nem olvastam végig az írást hanem először a képeket néztem és így hogy nem a szokott környezetüknben vannak, a 2. meg a 4. képen lévő dolgokat nem is ismertem fel egyből

mariannn 2010.03.22. 22:04:24

A csigás az hűűűha!

LuPuS 2010.03.22. 22:13:32

A csigás nálam is, ötös!

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.03.24. 13:38:38

A polipos (?) undorító, a többi sem tetszik, mindenesetre érdekes ötlet.

kloé 2010.03.29. 21:20:58

Szerintem akkor is gusztustalan és mesterkélt, ha ez csak photoshop, amit szívből remélek, meg akkor is, ha műanyag utánzat. Hate, hate, hate,

Vero 2010.04.02. 15:10:54

szerintem undoritoak. a csigák élnek? mert akkor gondolom etetni is kell őket:D és milyen már: "mindjárt megyek csak megetettem a nyakláncom!"
nagyon HATE.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása