OurFashion

Elrettentő példa - Cheetos ajakbalzsam

2010.március.18. 09:23

fashionista

7 komment

A gyümölcsösek teljesen rendben vannak. Még a kólásra és a fantásra is azt mondom, hogy persze, vannak akiknek ez bejün, meg vicces is lehet. Na de aki komolyan elkezdi sajtos Cheetos ízű ajakbalzsammal ápolni az ajkait, azt a pokol egy olyan bugyrába vetném, ahol Karl Lagerfeld játssza az ördögöt és Anna Wintour a segédjét.

Nevezettek nyugodtan felületes divatőrültnek, de ezt még egy 24/7 számítógép előtt ülő és csipszen élő geek felszedéséhez használni is TILOS!

Cheetos Lip Balm 1.jpg

Forrás: Kiss and Makeup

Megosztás:
7 komment

Címkék: beauty smink elrettentő példa

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.03.18. 10:13:06

Az a baj,hogy ajakápolófüggő vagyok és a kólás,gyümölcsös cuccok után most M&Mseset meg ilyet akarok beszerezni..:D
Szóval tudom,menjek a búsba,de hol lehet ilyet kapni ha lehet egyáltalán?

greenjade 2010.03.18. 12:42:22

Nézd meg a Sugarshop cukrászdában, ott árulnak hasonlókat :)

bjork 2010.03.18. 14:27:18

@Kremyyy: én a douglasben vettem kólásat. fini:)
amúgy vicces, mert nem szeretem a kólát, de a kóla ízű és illatú cuccokért odavagyok (gumicukor, sőt már kólás mentos is van, az is nagyon jó!)

Fashionlover 2010.03.18. 15:18:26

Jajj neee, csak ezt ne!!! ki az a pihent agyú aki ezt kitalálta!!!??? Pfff...

Ms Groutesque 2010.03.18. 20:42:11

titkos szenvedélyem a sajtos Cheetos, ma is ettem, de azért ilyet szerintem nem használnék, elég fura lehet :D kíváncsi lennék,h. milyen, de azt hiszem,h. maradok a jól bevált Carmex-nél.

SugarPoppy 2010.03.19. 19:41:55

kirááály én kipróbálnám:D..nekem is kell...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása