OurFashion

Amiről ritkán beszélünk itt, a blogon: a gyerekruhák

2010.március.16. 15:00

fashionista

4 komment

Pedig annyira menő gyerekruhákat lehet kapni, hogy a forrásként szolgáló poszt írója egyenesen úgy kezdte a bejegyzését, hogy 'Who wants to get me pregnant?', azaz ki akar engem teherbe ejteni? Természetesen nem terhességi csíkokra vágyott az író, hanem arra, hogy valakire ráadogathassa ezeket a nagyon stílusos Little Marc Jacobs és Antik Batik gyerekruhákat.

Nekem mondjuk a barna modellkislány hiperbájos arckifejezése tetszik a legjobban az egész összeállításból.
Ti hogyan öltöztetitek/öltöztetnétek a gyerekeiteket? A divat vagy a praktikum számít(ana)?

Who Wants To Get Me Pregnant!?

Forrás: Fashionindie

 

Megosztás:
4 komment

Címkék: marc jacobs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shelley · http://little-lili-rose.blogspot.com 2010.03.17. 15:54:08

édesek, és divatosak!

az első képeken szereplő kislány, nem viccelek, de echte olyan mint az én kislányom, Lilien Rose - csak pár évvel idősebb kiadásban:D

LuPuS 2010.03.17. 18:05:47

Kizárólagosan D&G Juniorban lesz az ifjú Titán, persze az lényegtelen,hogy apu és anyu majd éhezni fog :)

www.dolcegabbana.it/deg-junior/

Zaragirl 2010.03.17. 22:21:49

Amúgy is imádom a gyerekosztályokat,na de ez...nagyon szép,és aranyos

~¤×Cherubפ~ 2011.02.11. 01:19:13

Ez egyértelmű szerintem: amíg kicsi a gyerek, addig a praktikum a lényeg. Az én kisfiam 1 hónap alatt 3 kilót és 4 centit nőtt, úgyhogy havonta vettünk neki ruhát, mikor pedig picit lassult a növéssel, akkor egy hónap alatt gyönyörűen tönkre vágta a ruhát a kis felfedező. Arról nem is beszélve, hogy a napi 6 pelusozás miatt öltöztetés-vetkőztetés-gyerekvisítás végeláthatatlanul, egész nap, minden nap. De őszintén, minden elismerésem azoké az anyukáké, akik inkább a patent nélküli babanacit választják. Hajrá! Én is megpróbáltam, nem ment. :D
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása