OurFashion

Boldog Nőnapot mindenkinek!

2010.március.08. 10:03

*Bianka*

3 komment

Ti mivel ajándékozzátok meg magatokat?

Megosztás:
3 komment

Címkék: konsánszky dóra magyar divat

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LuPuS 2010.03.08. 10:42:06

A nemzetközi Zoltán napon,minden hölgy ismerőseimnek "Boldog Nőnapot" kívánok!

Fannyh 2010.03.08. 17:06:34

Kedves Bianka!

Miért lepnénk meg magunkat?:)
Szerintem a férfiak dolga,hogy ha csak egy szál virágot is,de ajándékozzanak nekünk.
Ezt a Plázacicás beszólást meg inkább hanyagold.;)

*Bianka* · http://www.ourfashion.blog.hu 2010.03.08. 17:42:22

@Fannyh: Kedves Fanni!

azt hiszem nem teljesen érted, hogy mire gondolok! a nőnap is egy remek alkalom arra hogy törődjünk és figyeljünk magunkra, mi nők. én például ma vettem 3 virágot és kiültettem a teraszra, és ettől sokkal jobban éreztem magam, férfiak ide vagy oda. és nem hinném, hogy ez egy plázacicás megnyilvánulás volt... :) előbb gondolkozz el a kérdésen, ugyanis nem csak plázából lepheted meg magad valamivel!
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása