OurFashion

Quentin Veron üzenete a PETA-nak

2010.március.04. 11:08

*Bianka*

23 komment

A PETA egy korábbi szlogenére válaszolt Quentin Veron a 2010-es kollekciójának egyik polójával. Az eléggé ismert PETA mondatra, miszerint "inkább meztelenül járok, mint hogy szőrmét viseljek" ( I'd rather go naked than wear fur!") Veron így válaszolt: Inkább viselnék szőrmét!

Várjuk a PETA reakcióját, de mindesetre le a kalappal Veron előtt, hogy ezt bevállalta, hiszen biztosan kap ezután majd hideget és meleget egyaránt!

Ti viseltek igazi szőrmét?

I'd rather wear fur

Megosztás:
23 komment

Címkék: szőrme peta veron

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszbandi 2010.03.04. 11:42:21

Kizárt, hogy valaha is fölvegyek szőrmét! /Bár állítólag hasonlítok Szörnyellára....:-D/

Zsüli · http://musiquedujour.blogspot.com/ 2010.03.04. 11:56:08

nem érdekelnek a szőrmék, imádom az állatokat, és gyűlölöm a petásokat.

jotesz 2010.03.04. 13:08:15

imádom az állatokat, és megszakad a szívem, de az igazi szőrmét semmivel nem lehet összehasonlítani. nekem van. mentségemre szóljon, mindet örököltem, vagy ajándékba kaptam, és megfogadtam, hogy venni soha nem fogok. hogy hogyan készülnek, az rettenetes. de azt nem értem, hogy, amikor táskákról vagy cipőkről van szó, miért nem jut eszébe fujjogni senkinek a valódi bőrre? oké, általában borjú, póni, stb állatokról van szó, akiket (remélem) nem csak ezért nyírnak ki, és a róka és társai az már tészta, de mégis... egyébként a legjobban a rókát sajnálom, és főleg amiatt, ahogyan elteszik szegénykéket láb alól... juj

jotesz 2010.03.04. 13:09:28

* más tészta. bocs az elírásért.

coco 2010.03.04. 14:15:43

nem szeretem a szőrmét, de a jó minőségű bőrt nagyon. a PETA borzalmas, az állatokat imádom, de műanyag cipőben, műanyag táskával nem szeretnék járni.

albachiara 2010.03.04. 15:11:57

miért borzalmas a PETA? ezt nem értem.
nem inkább azok borzalmasak,akik szőrmét viselnek a mai világban?!

Fashionlover 2010.03.04. 15:12:08

Sosem viselnék szőrmét,nem az én világom!! Bár azt tegyük hozzá, hogy ha meglátok egy öregen egy hatalmas szőrmebundát, akkor egy kicsit dühös leszek!!!

coco 2010.03.04. 15:51:46

@albachiara: mert nem tesznek semmit, csak jár a szájuk.

@Fashionlover: ezt nem értem, miért pont az öregekkel van probléma? :)

greenjade 2010.03.04. 16:01:08

Hordok szőrmét, nekem nyúlszőr bundám van. De lényegében ezeket az állatokat a szőrük miatt tenyésztik, húst is eszel, szerintem tök mindegy, hogy a tányérodon végzi vagy bundaként...

rc_fan 2010.03.04. 16:23:38

nem, nem viselek szőrmét
de szívesen viselnék, ha nem kellene állatoknak mehalni érte
a műszőrme a király, az jöhet minden mennyiségben!

chailattelove 2010.03.04. 16:59:31

hmm én azért nem emelném meg előtte a kalapomat, biztos nagyon eredetinek érezte ezt a pólót, de sajnos nem az.

LuPuS 2010.03.04. 20:41:09

"Mivel (főleg állatorvosin) nagyon sok nőnemű hallgató van, ebből aztán a hölgyemények leszűrik hogy a pasik nem is alkalmasak ilyesmire mert bennük nincs empátia, érzékenység (és mikor az első vágóhidi nap után sírva rohannak a PETA karjaiba, lehet rájönnek, hogy nem is kellett volna ez a fene nagy empátia)" -idézve a modoros blogról, így bemelegítésnek

Először is mi is állatok vagyunk csak kissé konszolidáltabb változatban.
Anno vala az ember és ölé az állatokat, a húsáért és a bundájáért.
S tekintsük a mai kor emberére is, maradtuk állatok és tovább öljük a többi állatot, a húsáért, a bőrért, a bundájáért csak ezt ,civilizációnak és fejlődésnek hívjuk.

Ahogyan a vegetáriánus kontra húsevő , úgy a szőrmét viselő kontra szőrmét védő csoport között sohasem lesz béke/megértés....

kivéve , ha disznók a törzsfejlődésben hihetetlenül intelligensé válnak és leigáznak minket majd úgy XXXX év múlva és büszkén masíroznak egy Kovács géza emberbőr overallban...

Ruka707 · http://nymph-of-death.livejournal.com/ 2010.03.04. 20:42:17

Nem viselek szőrmét... nem szeretem a tapintását.

vividfluxury 2010.03.04. 21:10:29

Nagyon szeretem a szőrmét, habár egyetlen valódi szőrből készült bundám van (anyutól örököltem, petymeg). Magamtól nem vennék, hiszen olyan jó minőségű műszörméket is képesek már előállítani, melyek megtévesztésig hasonlítanak az eredetire - mind külsőre, mind tapintásra -, hogy egész egyszerűen feleslegessé válik az állatok pusztítása emiatt, legalábbis szerintem. Persze a minőség is fontos lehet, de ha már, akkor inkább egy minőségi bőrcipő, mint egy valódi bunda.

A PETA meg sajnos elcseszi ezt az egészet a demagóg, fanatikus, feltűnésiviszketegséges és hisztériás hozzáállásával. Értem én, hogy mindent jószándék vezérel, de ostobán csinálják. Az aktivistáik, meg a néha meglehetősen undorító eszközeik miatt egész egyszerűen képtelen vagyok komolyan venni őket.

Valahol greenjade-del értek egyet (abban nem, hogy ezeket az állatokat ezért tenyésztik, mert nem mindet, sajnos, lásd fókák, rókák, stb), csak sajnos a leölés módszere az, ami necces.

katarocks 2010.03.04. 21:33:02

nekem egy darab szőrmekucsmám van a nagymamámtól, ami még sose volt rajtam. mondjuk azért mert nem illik a ruháimhoz. először meg se akartam fogni, mert egyszerűen nem bírom ezeknek a tapintását, de amikor felpróbáltam megtetszett magamon :-) szóval csak nézni, nem fogdosni. én egyébként nem vennék soha. viszont álszentség azt állítani, hogy te mennyire elítéled ezt, mikor bőr cipő/táskát szinte mindenki gondolkodás nélkül vesz/venne. pedig azok is állatok életét követelték..

greenjade 2010.03.04. 22:25:49

Természetesen nem a kihalás szélén élő állatok leölésére gondoltam, hanem például a nyulakra, a szarvasmarhára, vagy a Hermés krokodil farmjára. Az orvvadászat szerintem nagyon elítélendő...

Délibáb 2010.03.08. 18:24:50

Szerintem a szőrmére rászállni halál demagóg, meg van egy ilyen kis proli rohadjonmegmindengazdag stichje is.

Remélem, akik azon az alapon nem hordanak szőrmét, mert ahhoz meg kell ölni szegény állatokat, azok bőrt sem viselnek, nem esznek húst, toját és nem isznak tejet.
Ha választanom kellene, hogy szőrállatka legyek, vagy tojástermelő tyúk, habozás nélkül az előbbit választanám, sokkal kevesebb a szenvedés.

Ja, és a kérdésre válaszolva vannak szőrmebundáim, a nagymamáimtól örököltem őket. Egyelőre egyiket sem hordom, harminc alatt nevetségesen áll, szvsz.

norbi2k 2010.03.09. 08:39:21

demagóg, aha... remélem egy tenyésztett kis csincsillaként fogsz újjászületni, mint szőrállatka és levágnak amint eléred a felnőtt kort...

Már a tejiváshoz is meg kell ölni szegény szarvasmarhákat, vagy te így tudtad eddig? :) hogy tojást adjon a tyúk ahhoz se kell megölni szegényt, a húsához már igen....

Délibáb 2010.03.09. 17:34:01

@norbi2k: "Már a tejiváshoz is meg kell ölni szegény szarvasmarhákat, vagy te így tudtad eddig? :)"

Nem, de veled ellentétben láttam már közelről tejelő szarvasmarhát, meg nagyüzemi telepet :-))
A Holstein-fríz mint fajta a maga tejtermelő képességével már önmagában is állatkínzás. Olvass utána, mennyi egy szarvasmarha várható élettartama, és hány év után selejteznek ki egy tejelő tehenet. A tojástermelő tyúkok meg baromi kis helyre vannak bezsúfolva, nem véletlenül gyakori náluk a kannibalizmus.

Gazdasági haszonállatnak lenni sajna nem leányálom, ezt egy felnőtt embernek be kell látnia. Nyilván nem kell őket szántszándékkal kínozni, de ezek az állatok azért születnek, hogy a lehető leghatékonyabban tojást, tejet, húst és igen, szőrmét termeljenek.

norbi2k 2010.03.09. 17:51:50

@Délibáb: hu, még jó hogy tudod mit láttam már és mit nem... képzeld láttam már nagyüzemi telepet, épp ezért zavar a szőrmeállatkák levágása is...
Amiket leírtál azokkal mind tisztában vagyok, úgy néz ki van fogalmad arról hogyan is müködik az ipari élelmiszer előállítás, éppen ezért nem értem hogy miért tartod demagógnak a kis szőrmeállatkák védelmét. Csak azért mert őket erre tenyésztik, azért még nem kell őket kínozni, ez igaz a szarvasmarhákra is meg a csirkékre is. Ja persze, nálunk van a hatalom, ezért meg tehetünk bármit...

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.03.12. 15:52:14

@greenjade: Attól még,hogy erre tenyésztik őket,ugyanúgy meghalnak,sohasem értettem ezt a felfogást. Eszerint a szabadon ugráló nyusziból nem lehet szőrme,mert az csúnya dolog,de ha ketrecben nyomorog,mivel erre tenyésztik,akkor semmi gáz?!

Amúgy nem hordok igazi szőrmét,(műszőrmét igen),nem is hordanék és húst sem eszek.A Petáról semleges a véleményem. Az állatokat meg élve szeretem.

bolomba (törölt) 2010.03.22. 12:47:12

kellemes hogyan keszul az "ipari" szorme nezegetest:
www.youtube.com/watch?v=m7aPoDg5fDc

es aki azt kepzeli, hogy csak "fajtiszta" allatokbol, azoknak elarulom, hogy a kutya es macska szor kivalo "higito" tud lenni.

ha pedig valaki meg ezutan is van olyan arrogans es azt mondja, de hat erre tenyesztettek oket, azoknak kivanok csak 1 nap elozetesben valo eltoltest.

nincsen es nem is hasznalok/fogyasztok allati eredetu, illetve allatokon tesztelt termekeket.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása