OurFashion

Arcok a magyar divatéletből

2010.március.02. 08:00

*Bianka*

2 komment

A fél divatvilág hozzá jár anyagot vásárolni általunk áhított kollekcióikhoz, hogy belelássatok kicsit a kulisszák mögé, most Szepes Ágnest faggattuk:

Megosztás:
2 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonim konyakosmeggy függő 2010.03.03. 23:36:49

Elmondom, mi a baj az alannyal. Nemrég bementem a boltjába a Petőfi Sándor utcában és kb. ugyanez a fölényes gőg ült az arcán, mint a képen. Amikor pedig kérdezni mertem a Pretty woman-ből jól ismert jelenet játszódott le köztünk, lesajnálóan és felgmatikusan válaszolgatott. Szóval nekem nem tudjátok elmagyarázni, hogy nála kell anyagot venni.

riado 2010.03.14. 15:56:54

Lehet, h. csak rossz napja volt.
Én is jártam már az üzletben és épp ellenkező tapasztalataim voltak: gyönyörű áru, felkészült eladók és Ági is nagyon kedves volt.
Szerintem ez a legjobb méteráru bolt Bp.-en.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása