OurFashion

Mary-Kate és Ashley Olsen - tényleg stílusikonok?

2010.február.24. 11:19

fashionista

8 komment

A minap, az Elle magazin Style Awards díjkiosztóján a híres-hírhedt ikerpár, Mary-Kate és Ashley Olsen nyerte el a 'Style Icon' címet. A bohó stílusukról közismert páros eddig legtöbbször a rosszul öltözöttek listáján szerepelt, már mi is kritizáltuk őket, például ebben a bejegyzésben is, de vitathattalanul egyedi stílusuknak köszönhetően máskor nagyvonalúan megbocsátottunk nekik, és megdícsértük őket, mint például itt is.

Döntsetek Ti: Ikonok vagy nem ikonok, ez itt a kérdés!

A képen Mary-Kate fekete Lanvin ruhát visel és Proenza Schouler táskát szorongat, Ashley pedig lábremegtetően gyönyörű ebben a Christian Lacroix csodában.

ELLE Style Awards 2010 - Winners Boards

Forrás

Megosztás:
8 komment

Címkék: ashley olsen olsen ikrek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.02.24. 13:15:18

már rég nem.. Mary-Kate-et bírtam egy időben, de olyan szinten...hmm...elsatnyult, hogy már szóra sem érdemes, mint jelenség.

suo tempore 2010.02.24. 13:31:30

gyerekszínésznek jók voltak, kár,h azóta csak a majomkodásban tudják kiélni magukat

itt konkrétan úgy néznek ki, mint vmi drogos prosti

coco 2010.02.24. 14:54:47

nekem többször tetszenek, mint ahányszor nem. nem szeretem, ha valaki koldusnak öltözik sok pénzből, az nem az én stílusom, de úgy gondolom, hogy különleges stílusérzékük van, és nagyon szépek tudnak lenni.

pentekagnes 2010.02.24. 17:21:11

szörnyen néznek ki, mindkét ruha borzasztó, ez átlátszó alsó rész olyan gáz szerintem.
Semmi élet bennük...

Fashionlover 2010.02.25. 10:29:22

Én régen nagyon szerettem őket, de aztán valahogy őket sem kerülte el az h kiskoruk óta a tv-ben szerepeltek és nem volt normális gyerekkoruk. Van amikor nagyon ráéreznek és hihetetlen jól néznek ki, de van amikor borzasztóan, mint pl. ezen a képen!! És amúgy azt vettem észre, hogy ahogy öregszenek úgy csúnyulnak. Persze ebben nagyban közrejátszik az az életforma amit folytattak, folytatnak...

zsizsika · http://zsuzsmox.blogspot.com/ 2010.03.09. 00:37:17

Én igazán hozzá nem értő vagyok , nekem nem tetszik egyikük sem.

leone13 2010.03.09. 10:16:35

nem. de érdekesek...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása