OurFashion

Az ember legjobb barátja

2010.február.17. 10:43

*Bianka*

15 komment

Az ember legjobb barátja a kutya. Sok felvetés szerint nem véletlen, hogy milyen kutyát választunk magunk mellé, és ez a választás tökéletesen le is képezi a személyiségünket. Idővel a kutya a tulajdonságainkat is átveszi, így méginkább igazzá válik az előző állítás. Pont ebből a gondolatmenetből indult ki a francia Vogue megbízásából Thomas Schenk fotós, amikor elkészítette Best Friends címú editorial-ját a 2010-es márciusi lapszámba. A modell Karolin Wolter.

A képek szerintem fantasztikusak, a stílusok, ruhák és kiegészítők tökéletesen összeillenek a kutyusokkal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nekem most nincs kutyám, de ha lesz kertem (és iker gyerekeim :) ), akkor egy ilyen kis tündéri beagle-re szeretnék benevezni. A neve valószínűleg Fellini lesz. Vajon ez mit árul el rólam egy pszichológusnak?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nektek van kutyátok? És egyetértetek azzal, hogy a kutya fajtája elárul valamit rólatok?

Fotók: Fashion Copious

Megosztás:
15 komment

Címkék: kutya vogue editorial

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tárhejj · http://atarhely.hu 2010.02.17. 11:15:17

Nekem sajnos nincs. De ez az utolsó képen, nagyon aranyos :)

Kataa* 2010.02.17. 11:20:27

Nekem egy zsemleszínű labradorom van és Tóbiásnak hívják, de mi csak Totónak becézzük :) Egyébként szerintem van ebben valami, hogy hasonlítanak, meg h átveszik a tulajdonságokat.

2010.02.17. 11:20:36

Az én legjobb barátom:
kephost.hu/image-CBA3_4B7BC2B5.jpg
(mondanám,hogy a világ legrosszabb kutyája,de Marley meg én óta nem mondok ilyet...)

rekike · http://zoomzoom.blog.hu/ 2010.02.17. 12:08:58

Nekem egy krémszínű nyuszim van. És valóban hasonlítúnk. :D

Voguegirl 2010.02.17. 12:23:55

Nekem egy Westiem van,akit Happynek hívnak.
Nem komplett a kiscsaj,szóval tuti hasonlítunk.:)

Mme du Tancin 2010.02.17. 13:47:07

az én kutyám egy tacskó-puli keverék. kiváló a humorérzéke és anno azért őt választottam, mert míg a testvérei rohangáltak, szórakoztak, ő egy kicsit távolabb ült mélyen a gondolataiba merülve. rokonlelkek vagyunk, na.

véleményt formálok 2010.02.17. 13:48:44

A beagle egyáltalán nem olyan tündéri, mint a képen, kifejezetten makacs és neveletlen. Úgyhogy jobb, ha Tarantinónak hívod majd. Nekem francia bulldogom van és ugyanolyan rövid és görbe a lába, mint az enyém :-)

LJS 2010.02.17. 15:18:35

Többféle cipőre már nem pénzük?..

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.02.17. 16:42:06

Nincs kutyám, de a beagle nekem is benne van a top 5-ben.
A fenti képek közül pedig abszolút a törpesnauzeres a favorit.

*Évi* · http://londonfever.freeblog.hu 2010.02.17. 17:44:01

a beagle cukibőrbe bújt elmebeteg :) sajnos az enyém már nincs velem, de még most is lábrázást kapok, ha belegondolok az első 2 év gyötrelmeibe. persze mindezek mellett a világ legédesebb állatkája :) nemsokára lesz nekem is megint egy.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.02.17. 19:49:14

Azt árulja el a választásod,hogy szereted a családmániás blökiket!
Nekem négy kutyám van:egy 50 kilós kautázusi szuka,egy most 15 kilós kölyökszuka kaukázusi-németjuhász szerelemgyerek,egy 7 éves kecerék szuka,és egy 5 hónapos törpe pincher-drótszőrű tacskó szerelemgyerek.
A Nagytestűek futni járnak velem,a kicsi pedig leamortiztálja a varróműhelyemet és a lakást....
...ez azt árulja el rólam,hogy szeretem a kutyákat....
A képek közül a dogos tetszik a legjobban....a ruha szuper,a kunki meg dögönyözni való

norka* 2010.02.17. 20:13:14

Nekem beaglem van és Borisz a neve. Hát igen, egy ördög és akkor még finoman fogalmaztam. :) De be kell ismernem a természete épp olyan mint az enyém. Néha falra tudnék tőle mászni, máskor meg agyon tudnám dögönyözni, de imádom. :) :P

dorkabolka 2010.02.17. 20:28:15

Ezekről a képekről a 101 kiskutya jut eszembe. A mese.. Ott van az elején egy ilyen rész, amikor Pongo válogat a csajok közül maguknak :) Ott egy kicsit jobban sikerült a hasonlóság...

**Anna** 2010.02.17. 20:47:41

nekem is egy beagle vagy egy shiba inu az álmom...persze csak akkor ha lesz kertem.

Liloocska 2010.02.24. 10:55:17

a pszichológus szerint ;) még nem vagy érett/nyitott egy gyerekre, de a vágy már ébredezik benned. ha már meg van egy ilyen kiskutyád, akkor gyakorolsz, és ha életben marad, a következő lépés lehe egy ember poronty. ha mág nem, akkor előbb egy cserép virágot nevelj fel,és gondoltaban készülj a kutyira. legalább annyi gond van vele mint egy babával, a felelősség is adott. mégsem uaz az érzés...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása