OurFashion

Jessica Szohr a Teen Vogue címlapján

2010.január.31. 14:52

**Anna**

7 komment

A februári Teen Vogue címlapján bűvöli el az olvasókat áthatóan kék szemeivel Jessica Szohr, a Gossip Girl Vanessája. Nekem ő az egyik kedvenc karakterem - bár a sorozat lányege a pletyka - Vanessa a legkevésbé kétszínű és törtető. Ráadásul nem szerencsétlenkedik annyit mint Serena, és nem olyan változékony és önző mint Blaire vagy Jenny.Amúgy szerintem a sorozat stylistja nem ismeri a kevesebb több fogalmát, sokszor úgy néznek ki a szereplők mint valami csilingelő karácsonyfa.

Lényeg a lényeg, Jessica az interjú alapján nagyon szimpatikus, a fotók pedig olyan Teen Vogueosan cukik. Pont semmi különösek, annyit viszon elértek velük nálam, hogy még jobban számoljam vissza a napokat márciusig. Akkor végre beköszönt a tavasz és újra nézhetem az Upper East Side divatos fiataljainak bonyodalmas életét.

Megosztás:
7 komment

Címkék: fotó gossip girl teen vogue

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melbalerina 2010.01.31. 15:15:52

igenigen, márciust akarunk! =D

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.01.31. 20:27:16

Nemááár hogy márciusig várni kell. Oké, akkor nem fogom minden másnap megtekinteni, h kijött-e a legújabb rész..:)
Amúgy tényleg ez lesz az utolsó évad?

Aranyosak a képek, nekem is ő a kedvencem a lányok közül(Blair mellett)

Anita- 2010.01.31. 22:02:31

jóóók a képek:)de nekem akkor is Blair a kedvencem!!!:D h bírom én ki márciusig amikor az utolsó rész olyan izgi vt....

**Anna** 2010.01.31. 22:19:04

@Anita-: az volt, bár nekem le volt vágva a vége...csak olyat tudtam letölteni. bár lehet hogy onnantól csak gossip girl köszönt el.

anabelle 2010.01.31. 23:23:56

Jessica már csak azért is like, mert félig magyar :)
utolsó évad???erről hol olvastál? :O

katarocks 2010.02.01. 20:27:19

én már nem bírom Vanessát, fura lett. Serenát nagyon utálom, annyira idegesít, ahogy beszél meg amilyen fejeket vág. Blair a kedvencem :) egy vicc az a lány, de pont amiatt. Chuck meg a másik.

SugarPoppy 2010.02.09. 11:16:31

hát nekem Vanessa a legkevésbé szimpatikus...szerintem eléggé együgyű és önző...fura a csaj...viszont Nate és Jenny meg Chuck a legjobbak...
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása