OurFashion

Elrettentő példa - Mi történt Hugh Jackman-el??

2010.január.13. 23:02

**Anna**

5 komment

Nagyot ugrottam ültömben mikor megláttam, milyen arcszínnel feszít a vörös szőnyegen az egyik kedvenc férfi színészem. Több megoldás is felmerült, bevallom tényleg nem értem, nem jellemzőek Hugh Jackmanre az ilyen jellegű meglepetések. Az első, hogy a felesége önbartítóját arckrémnek vélte, magára kente, nem nézett tükörbe és ezért ment emberek közé. A második hogy tudatosan ilyen módon akart barnább lenni, rosszul sült el, de muszáj volt elmennie a People Choice díjátadóra. Egy másik ötletem szerint a fotós nagyon utálja a színészt, ezért szándékosan sárgította el az arcát az utómunka során. Most pedig hahotázik otthon, hogy milyen jól kibabrált kedvenc farkasunkkal. Vajon mi történhetett? Várom az ötleteket, hogy mi támadhatta meg Hugh Jackmant.

Nyaktól lefelé azonban kifejezetten szép látvány. Szeretem a férfiakat öltönyben.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hyden 2010.01.14. 01:48:36

Forgatja az Utolsó Mohikán c. filmet. Vagy őt forgatják grillpácban :P

lambada 2010.01.18. 20:52:24

Nekem is rögtön Valentino ugrott be :)
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása