OurFashion

Arcok a magyar divatéletből

2010.január.12. 08:00

*Bianka*

3 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mucurka 2010.01.12. 10:12:35

tök szimpatikus nő! az újság alapján nem feltétlen erre számítottam.
jó a glamour, csak a sok butuska cikket hanyagolhatnák.

HeStyle · http://hestyle.blog.hu/ 2010.01.12. 15:14:20

nekem is nagyon szimpatikus, én őt kedvelem legjobban a magyar divatszerkesztők közül.
jó kis interjú, köszönjük! :)

katarocks 2010.01.12. 18:50:19

elolvasnám a cikket, csak nem tudok németül :)
én szeretem a glamourt, csak a párkapcsolati, stb. tanácsokat én nem igazán olvasom el. valahogy nem érdekelnek már az ilyesmik a női magazinokban, nem mintha vmi tapasztalt róka lennék :) én jobb divatanyagokat szeretnék látni benne, meg sok igényes interjút. néha ez összejön nekik, néha nem.
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása