OurFashion

A nyakkendő kétszer

2010.január.12. 11:23

fashionista

13 komment

Az első nyakkendőink érdekessége, hogy abszolút ökobarát módon kazettaszalagból készültek. A kilencven dolláros 'Sonic Fabric Necktie' természetesen zenét is tartalmaz a szalagon, a gyártó még azt is megmutatja lentebb látható youtube videójában, hogy hogyan alakítsd át az ósdi walkmenedet 'nyakkendőlejátszás-kompatibilissé'. 

Valamilyen megmagyarázhatatlan oknál fogva vonzódom az ilyen furcsa és egyedi darabokhoz, amelyek többet rejtenek annál, mint amit első látásra feltételeznének az emberek, így ez a kiegészítő sem hagy hidegen. Ti viselnétek? És le is játszanátok?

Nyakkendő és sál hibridjét alkotta meg a Paul&Brok Andtie néven. Egyszerű, de mégis laza lett a végeredmény és óriási előnye, hogy nők is bátran viselhetik. Én például el tudnék magamon tépzelni egy kockás, vagy akár egy tyúklábmintás darabot is. És ti?

 

Nektek hogy tetszenek ezek az újraértelmezett nyakkendők?

Forrás: LikeCool, Buzz Beast 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

☺Lili☺ 2010.01.12. 11:56:22

nekem az egyszínű jön be, de tyúklábassan is tetszene!

Hyden 2010.01.12. 12:54:08

Behhh szép! Ilyet én is szeretnék! Csak nekem kicsit őszi viseletnek tűnik.

coco 2010.01.12. 14:40:51

nekem nagyon tetszik!

Sziisz 2010.01.12. 14:51:46

abszolút bejön :)

katarocks 2010.01.12. 18:46:04

csatlakozom: kell! :)

tündérbogyó 2010.01.12. 19:45:22

elepedek egy ilyen sálnyakkendőért.
mintha direkt nekem tervezték volna :)

quika · http://purple-weed.blogspot.com/ 2010.01.13. 13:29:50

Nem szeretem a nyakkendőket, úgyhogy ezek sem érdekelnek különösebben.
Viszont iszonyú szép a csaj a képen o.O
designed by zawar.hu built by annajuli
süti beállítások módosítása